borduurbloemfan

zondag 30 maart 2014

veel opgeruimd en een bbq

Vandaag hebben we veel werk verzet...

Maar eerst uitgeslapen tot 09.30u, heerlijk!! Had het nodig!! Als ik opsta wordtik luid ontvangen door mijn lieve jongens... hihi!! Daarna een tasje thee, lekker wakker worden, om daarna aan de slag te gaan...
Er staat heel wat op de planning deze zondag...
- opruimen van een kleine kast
- opruimen van dozen,
- dozen gaan halen bij opslagruimte en omwisselen met zakken kerstspullen,
- opruimen van ruimte onder de trap
- eten klaar maken voor bbq
- spelen met rai
- caravan inruimen gedeeltelijk!
- bbqen hihi altijd leuk!!

Zoals je ziet een hele lijst, maar we hebben nog 2 kasten erbij kunnen doen!! Top!! Ook dit allemaal naar de caravan gedaan, opgeruimd en sommige dingen afgewassen en dozen gevuld en opgeruimd in de garage, daarnaast onze box van de opslaguimte beter geordend!!

Daarnaast 2 x bezoek gehad, van schone zus m en peettekind D en zei is ook nog met onze oudste jongen gaan wandelen, jéé wat waren onze 2 andere viervoeters ongedurig!! hihi!! was ook niet eerlijk, maar ik kan echt niet met mijn knie er achter aan...

Daarnaast had ik het rond deze tijd druk met lekkere salades te maken

tomatensalade

koude macaroni

Hmm lekker!! De tomaten salade ik doe er het volgende in, rode ui {was een restje van iets anders, maar is heerlijk hierin, heeft een scherpere smaak} lente ui, p/z, balsamico azijn {paar druppels} verse peterselie en de tomaten zonder nat, even roeren en koud zetten, dit is een van de favo´s van mijn vrouw!!!

De koude macaroni; macroni, olie, p/z, nmk, ui, lente ui, gekookte eieren, augurk, restjes vlees, restjes salade, peterselie,tijm, zilveruitjes, mayonaise; hier kun je nog heel veel in wisselen, net wat je in huis hebt, heerlijk met cocktailworstjes, ham, de geliefde paprika en nog zo veel meer!!

het begint al steeds meer op een  bewoonbaar gedeelte te lijken, 
oh en zoals je ziet hebben we ook de bbq naar achter gedaan en de tafel met 4 stoelen!! We hebben goed gewerkt en dit hebben we dan verdiend!!
lekker vlees op de bbq

hmm we hebben honger van het harde werken

de héél lekkere salades

mijn overvolle bord {helemaal op!!}

En we hadden gezelschap:
onze rai zie je dus niet in het donker haha!!

darco wilt NIET weer op de foto!!

maar onze lieve jongen wel {of kijkt ie naar mijn bord haha}

Daarna afwassen en even deze blog opzetten en het is alweer veel te laat om te gan slapen, ondertussen al kwart voor elf en moet er om 04.40 u uit, dus dat wordt er rap in!!! 

Ben nog altijd eenvoudig leven aan het lezen... nog even mooi!!!

Lieve en warme groetjes imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten