borduurbloemfan

zaterdag 8 maart 2014

de liefde van en voor mijn honden....

De liefde van onze Raico uit zich heerlijk door bij het vrouwke te gaan liggen als ze aan het borduren is....
schoon manneke, heerlijk aan het slapen

Dit manneke kan zo heerlijk genieten van rust en regelmaat!!

Onze Yenzo lag lekker in de keuken te ronken hihi!! Wilde niet weer gefotografeerd worden denk ik, foto´s zijn van afgelopen vrijdag toen ik heerlijk aan het borduren was, na met de jongste en de oudste buiten met de bal te hebben gespeeld, en daar wordt je moe van!!

Vandaag hadden we een speelkameraadje op bezoek, onze yoena!! Zus van Raico en al net zo een lieve meid!! Ze kan heerlijk genieten hier van de blauwe bal, kan er geen genoeg van krijgen en speelt er de hele dag mee en tussendoor natuurlijk de hele tijd bij haar broer te vinden... af en toe een snoepje maakt de dag voor onze hondjes helemaal af....

ook hebben we niet stil gezeten vandaag!!
de spullen van de tent

het eerste frame staat, we doen dit samen heel goed hihi!!

de jongens genieten van alles

het kan onze yenzo wel bekoren dien schaduw die dit meebrengt

dit is onze Raico, helemaal uitgeput van het spelen

dit is ons Yoena, de zus van raico en al net zo moe haha!!

Het was van belang dat de tent ging recht gezet worden, want van uitstel komt afstel,, de wijze woorden van imke hihi!! Maar mijn vrouw luisterd toch maar en helemaal klaar gespeeld met ons tween!! ´dat gaat nooit lukken hoor ik de vrouw nog zggen`hihi jawel, als ik zeg dat dat gaat, awel dan gaat dat en we werkte zelfs goed samen hihi!!

Maar ook tijdens de avond goed bezig geweest, we hebben de meest heerlijke GELE PAPRIKASOEP gemaakt!! Ontzettend lekker, was smullen geblazen!! Echt de moeite!! Morgen zal ik eens op mijn gemak het recept hier plaatsen!!
echt héél lekker!!

Dat was het voor vandaag, heb gisteren trouwens de scan gehad, het is nu afwachten tot woensdag!!

Iedereen een fijn en zonnig weekend!!
Geniet van de carnaval en van het borduren... ben nog altijd de head sal aan het lezen...

Lieve en warme groeten van imke


4 opmerkingen:

  1. Gezellig zo die honden hé!
    Zelf heb ik drie poezen, die komen ook graag mee-borduren.
    Waw, wat een tent! Ga je een feestje houden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik geniet er iedere dag weer van... maar heb ook poezen gehad vroeger... en dat was ook genieten... maar mijn vrouw wilt er geen, maar we geven wel de straat katten te eten, dus eigenlijk hebben we wel 10katten haha!! Nee, nee geen feestje, wij gaan verbouwen {grote verbouwing} en gaan in de tuin wonen, langs de caravn komt deze tent om dingen in neer te zetten!!

      Verwijderen
  2. oh ja, die honden ! wat zijn ze toch heerlijk.
    ik geniet ook zo van basso.
    mijn oude blog was mieksthreads en mijn nieuwe is http://doordewolgeverfd.blogspot.nl/
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag miek, bedankt voor het toevoegen, je bent mijn 6de lid!!

      Ja ik en mijn honden hihi!! Je zult ze hi!er nog zeer regelmatig tegen komen, ze zijn een belangrijk deel van mijn leven...

      ik zal zeker eens op je blog gaan kijken, bedankt voor de verwijzing!!

      Verwijderen