borduurbloemfan

woensdag 12 maart 2014

van alles wat!!!

natuurlijk heb ik nog meer gedaan de afgelopen dagen....

Ben gisteren naar het ziekenhuis geweest en er is niets ernstigs aan de hand, er was wat vocht in de knie, dat duide op een ontsteking, verder een verdikte meniscus maar geen scheur en een zwevend botstukje, maar dat was al ingekapseld, dus dat kon dien pijn niet zijn!! Ergens voelde ik me een aansteller, ik zak erdoor, heb pijn e er is niets!! Toen zei hij dat het aan de spieren lag, mijn spieren waren te slap waardoor ik niet door de knie ga, maar in feite door mijn knieen, in feite is dus mijn fibromyalgie verergerd!! Dat was een klap in mijn gezicht!! Dat wordt trainen om toch weer kracht op te bouwen!!

Dus in feite niets veranderd aan de situatie, de spieren hebben me nog altijd 4 x erdoor heen laten zakken gisteren, volgens mijn vrouw moet ik er niet aan denken en doordoen!!Makkelijk gezegd hé!!

Maar we gaan ervoor!!

Op het werk weet ik nog niet veel meer, we moeten een contract verlenging krijgen eind van deze maand, maar ze houden de mondjes nog stijf dicht!!
Het is rustig en maandag en vrijdag van de volgende week gaat een dopdag worden, heerlijk tijd voor borduren daar mijn vrouw de namiddag heeft!!

En dit is dan mijn uitzicht!!

heerlijk!!

het huishouden hier wordt geleidelijk aan minder en minder, daar we alles in dozen aan het doen zijn.. het raakt hier leeg, zelfs de foto´s van de ouders staan al in de caravan hihi!! En ook staat de witte tent waar ie moet staan, nu nog de voortent van de caravan, een ecotoilet, onze tuintafels en hup hup here we go!! Minicamping voor een jaartje!!

Laat de bouw maar beginnen!!!


en ik heb nog een hele mooie foto die ik jullie niet wil laten missen!!
toch een heerlijk ventje!!

en ik zei toch dat hij geweldig goed was in het niet opeten van de medicatie? zie de volgende foto´s, de brokken zijn op, maar wat ligt er nog in? 



Iedereen een heerlijke zonnige dag vandaag, hier gaat het kwik vandaag naar de 18 a 19 °C!! en ik sta van 14/22u echt spijtig, de terrrasjes zullen het zonder ons moeten doen hihi!!

Iedereen een heerlijk donderdag en het is bijna lang weekend, dus her we go!! Lieve en warle groetjes imke

6 opmerkingen:

  1. oh, ik geloof dat de honden laten zien hoe je je moet ontspannen. basso kan dat ook zo goed hahahahhaa
    wat heerlijk dat ze zo bij elkaar liggen.
    wat wij/ik doe als basso pillen moet slikken is dat ik de pil in een stukje leverworst doe, en weg is de pil door de keel!
    misschien kan je tegen de pijn af en toe paracetamol slikken
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik neem al medicatie, maar ik wil proberen zo lang mogelijk zonder te doen, natuurlijk!! Door mijn reuma ben ik gelukkig al heel wat pijn gewend!! Wij doen dat normaal gezien ook voor de jongens, maar omdat hij zo veel pillen moet in het leven probeer ik wel eens te foefelen, maar zoals je ziet trapt hij er niet in, hihi!! en indd ze kunnen heerlijk genieten van hun leventje hihi!!

      Verwijderen
  2. Veel succes met jullie verbouwingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk wordt het snel beter en hoop dat de verbouwingen goed gaan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel babs, ja het gaat al wat lekkerder, ik mag in feite ook niet klagen, want er zit geen operatie aan te komen en daar was ik een beetje bang voor, alles komt goed en wat betreft de verbouwing, ik kan niet wachten om te beginnen, heb er echt zin in hihi!!

      Verwijderen