borduurbloemfan

vrijdag 21 maart 2014

teveel ´willen`hebben

Het zit in mij, diep in mij, en zo nu en dan komt het te ver naar buiten!!

Sparen!! Verzamelen!! noem het maar en ik heb het!!

Ik heb dat wel alleen met koken en daar heb ik veel van, heel veel!! Niet te doen zoveel!!

Maar waar dit blogje over gaat is verzamelen van bakproducten/materialen/boekjes!!

Een heel aantal maanden geleden kwam er een nieuwd bak tijdschrift uit, via reclame ving het mijn aanddacht!! O jee, ik was meteen er helemaal weg van... dit moest ik hebben!! Het was geen kwestie van mogen of heb ik het wel nodig, nee ik moest echt!! Het screeuwde om mijn aandacht en indd ik had het!! Iedere maand weer valt het vertrouwd in de bus, zit nu aan boekje 42 denk ik, en eerst ging het tot 60, maar nu zijn er in ned al over de 90, en die komen hier ook uit!! En bij iedere zending krijg je cadeautjes, en voor een deel doe ik het daavoor, die snuisterijen zijn voor een verzamelaarster als ik een heuse aantrekkingskracht... maar ja je kunt teveel willen, want niets wordt er nu van gebruikt, al een half jaar ligt het in de kast, daar ik geen plezier erin heb om in deze keuken te bakken!! HEt si dus voor de nieuwe keuken, voor later!! Ben benieuwd of dat gebeurt, maar ergens moet het gewoon, want dat zijn honderde euro´s die ik mij goed kan besparen, maar dan zou je zeggen stop dan gewoon NU!! Maar dat kan ik dus niet!! Echt niet!! Ik vind het zonde van de verzameling die ik nu heb opebouwd en dat die dan niet volledig zal zijn!! Hier een aantal foto´s van mijn verzamelingen








Geen opmerkingen:

Een reactie posten