borduurbloemfan

woensdag 19 maart 2014

Dag 28 ging heerlijk voorbij voor Het Huwelijkpatroon!!

Je hebt wel eens van die dagen dat je uren achter elkaar kunt bezig blijven werken aan je patroon, gewoon omdat je de tijd hebt... en zin natuurlijk!!

Zo heb ik op 8 dagen al véél meer gedaan dan met de vorige pagina, op de vorige heb ik 20 dagen gedaan, ik verwacht deze op dag 11 of 12 af te hebben!! Dat is al een hele verbetering!!

dag 26

dag 28, als van {18/03/2014}

Je ziet vader jan steeds meer naar voren komen, zo mooi!! Helemaal top, het motiveert ook erg, en heidi is heel trots {haar vader was haar god zegt ze altijd} dus wat kan ik nog meer zeggen, ik ben apen trots dat ik dit voor haar kan doen!!

Voor de rest is het rustige te huize Steevens - Dirkx, we kibbelen langzaam richting verbouwing, maar wonen nog niet in de caravan... gestaag ruimen we ieder weekend iets op, en plannen we ons een lieve lust.... maar wat komt er toch veel bij kijken, aannemers aanporren om door te doen, architect alles op mail doorverwijzen van de vorderingen hier! EN dan ook nog eens alle bestellingen uitzoeken {aankomend weekend een herbekijking op offerte van ramen en deuren} ben benieuwd wat die mannen te zeggen hebben!!

Ook zit het koken er deze week lekker in!! Met weinig veel doen is precies de motto, en we maken het huis leeg en gooien al bij elkaar hihi!!
tomaten-groenten-kippensoep!!

ja je leest het goed, een rare mengeling!! Verse groenten zoals prei, ui, paprika, bloemkool, broccoli en wortelen maken de groentensoep, de tomaten {hele} en de tomatenpuree maken de tomatensoep, of course met balletjes, vers gedraid, zo lekker!! En vooraf gekookt om de vettigheid niet in de soep te hebben!! en de kippenwit maakt samen met de kippenbouillon de kippensoep, in combi noemen we het gewoon Soep al la Heidi, want de vrouw maakt hier de soep!! Ze was heerlijk, en er staan nog twee porties in de vriezer voor de snelle zondag honger!!

en de maaltijd van vandaag!! nog een mengelmoes van lekkers!!

Dit vinden wij zooo lekker, aardappeltjes, vlees { nu spiering in stukjes, zonder het vet} verse kruiden, véél champignons en ui en bakken maar, lekker met sla en appelmoes en bruine saus met natuurlijk bog wat champignons, het enige wat ik niet had waren paprika´s, jammer hihi!!

Had voor 2 dagen gemaakt, maar mijn vrouw heef zo gesmuld dat ik met thuiskomen vandaag, nog juist een bordje kon vullen, hoezo ik kook lekker!! hihi!! 


Ook was het afgelopen zondag knuffelavond!!

 zo lief!!!


bij raico is het onder iets wat speelsere manier hihi!! en ik maar roepen naar onze jongen en hij proberen er tussen uit te komen, je had hem moeten zien kwispelen toen hij los was, nee knuffelen is niet aan meneer besteed, liever gekke spelletjes met de bal en trekspelletjes, hoe wilder hoe liever, maar zo knuffelen, nee doe dat maar met Yenzo!!


Dat was het wel weer, hopelijk heeft iedereen een fijne week gehad, vandaag en morgen is het prachtig weer, dus genieten geblazen!!

Ik lees nu vooral blogs over gezond leven en moestuinen e.d, dus niets van borduren!!

denk aan De gulle aarde, Kruidwis, Ons gezin en de stichting, Eenvoudig leven en een foodblog van liesbeth!!

lieve en warme groetjes imke, en de borduurbloem staat aankomende zondag op de markt in tessenderlo, dus met zijn alle naar daar hihi!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten