borduurbloemfan

woensdag 5 maart 2014

klein beetje verder!!

Een klein beetje verder aan Het Huwelijk!! Ondanks het fulltime werken en de ziekte van onze jongen!!
Maar ook ondanks mijn vermoedelijk kapotte knie!!

Hier een upje van foto´s:
4 rijen, bijna 3 blokjes en dag 11

we doen ons best hihi!!

Het ging traag vooruit, de zin om te borduren was ergens verscholen waar ik echt moest gaan zoeken!!

rij 5, blokje bijna 1 en dag 12

langzaam en traag zoeken wij de goesting!!

Ja het zoeken was al gestaakt na een blokje of 3, wat heb ik toch? en waar moet ik zoeken?

rij 5, bijna 4 blokjes en dag 13

je zou het niet zeggen maar dit zijn uren werk!!

Eindelijk na een dag of 5 zoeken eindleijk in een heek klein hoekje gevonden wat ik zocht, de zin om te borduren hihi!! 

Binnenkor weer een upje van dag 14 en verder!! 

Met onze Raico gaat het redelijk snel de goede kant op!! Hij is wat ´schoner`van onder, dabt niet meer, jippie!! en neemt de medi tegenover anders redelijk goed, verstopt het niet in zijn wang, om het uit te tuffen hihi!! Yep dat kan ie! Super Rai hihi!! Nee, we gaan de kuur Cortisone al afbouwen, en wat apart houden voor een andere keer, maar net als een mens moet ook hij er aan geloven om de Antbiotica volledig uit te nemen, jammer maar helaas voor ons manneke!! Hij is nu ongeveer 1 kilo kwijt {altijd bij cortisone, extra wordt er gelet op de voeding en het nemen van voldoende vocht!!} is speels, maar snel uitgeput! Het balspel vandaag hield hij maar een minuut of tien vol!! Daarna slaapt hij voor uren!! Maar hij is dus véél moe, slaapt heerlijk langs mijn stoel tijdens borduren, naast mij als ik op de bank lig, heerlijk opgekruld tegen de zetel {bank} en ronkt een eind weg!! Maar ook heeft hij als nevenaffect op de medicatie {en dat weten we, maar vergeten we steeds}!! dat hij veel drinkt, maar natuurlijk moet dat er ook uit!!!!! Yep, hij plast binnen, hij voelt zich schuldig, maar kon echt niet meer ophouden!! Bang rent hij naar achter, een beetje lelijk doe ik toch, zodat hij niet leert dat hij dit mag, maar echt boos kunnen we niet zijn natuurlijk!! Ik had moeten letten op zijn seintjes.... dus hup hup naar buiten en hij zet zich daar neer voor minuten en het blijft maar komen!!! Ongelooflijk, waar laat hij het toch hihi!! Bang komt hij naar binnen, als hij merkt dat ik niet ´meer`boos ben is hij de blijste hond!! Het staartje maakt overuren hihi!! Na het eten valt hij weer in een diepe slaap, regelmatig naar buiten om daarna verder te slapen en het vrouwke te laten borduren!!

tijdens een opstoot van het vrouwke en van hemzelf zijn wij nog dikkere vrienden...

Ik wens iedereen een fijne nacht, slaap zacht en droom over de mooiste patronen hihi!!

Ik lees op het moment our friends head sal, helemaal geweldig natuurlijk, al ie prachtige werken!!

Lieve en warme groeten imke en raico natuurlijk!!!!



4 opmerkingen:

  1. Gelukkig heb je je knie niet nodig om te borduren ;-)
    Soms verstopt de zin zich goed, maar ik weet hem toch weer altijd te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar goed dat we dat hebben hihi!! Anders dan maakte we nooit niets af hihi!! En ja, die knie deert niet met borduren, ideaal!!!!

      Verwijderen
  2. Ach arme jongen! hopelijk gaat het snel weer beter met hem!

    BeantwoordenVerwijderen