borduurbloemfan

woensdag 19 maart 2014

hondenlekkers anno 2013/2014

Ik maak heel veel lekkers voor de honden gewoon gezellig zelf!!

Het is niet moeilijk, en ze smullen er heerlijk van!!

Ik ga van het weekend proberen tijd te maken voor een aantal receptjes online te zetten, ze zijn naar eigen hand, dus niet uit boekjes of zo!! Nee gewoon goed uitgezocht wat verantwoord is en een mooie combinatie wordt bedacht, maar geleerd heb ik natuurlijk alles via een boek, de combi´s komen dan vanzelf!!

Onze jongens vinden het iedere keer weer een feest, want ze weten het verschil tussen voor ons of voor hun bakken heel goed!!

bosbbesen

wortel

vlees

zeewier

bosbessen

haver

banaan

vlees

knoflook

noten

noten 2

ijsjes

soepvlees

lekkere soep van het vrouwke

De precieze uitleg van al dit lekkers komt binnenkort.... nog even geduld mieke!!

 en zo zijn onze jongens dan....










3 opmerkingen:

  1. EN DAN MOET IKKKKKKKKKKKKK GEDULDIG ZIJN????????????????????????????????
    bij zulke foto`s van de honden !
    ik laat Basso niet naar dit scherm kijken hoor, dan krijg ik van die beschuldigende blikken (waarom ik niet van de lekkere dingen maak voor hem ;-)
    groetjes van een (on) geduldige Basso hahahahhaaa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi geduld lieve mieke en geduld schattige basso hihi!! mijn mannen hebben nog in de vriezer, en heb deze gisteren uitgelegd, als deze genuttigd zijn wordt er weer een nieuwe voorraad gemaakt en worden er volop foto´s gemaakt en ga ik er eens goed voor zitten om het één en ander voor te schrijven

      Verwijderen
  2. nou, basso is het daar mee eens, hoewel die wel ongeduldig met 1 teennagel op de grond tikt hahahahha
    groetjs miek
    en alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen