borduurbloemfan

zaterdag 15 maart 2014

Mij maakt gelukkig:

1/ Dat het heerlijk gaat wat betreft pagina 2 van Het Huwelijk!!
dag 24, je ziet de contouren van vader Jan al!!


2/ dat mijn honden heerlijk genieten van dit weer, eindelijk een beetje afkoeling hihi!! Het was voor hen nog veel te vroeg om de warmte al zo te voelen!!

3/ Dat mijn munt zich heerlijk voelt bij dit weer en super goed de hele bak gebruikt om te groeien...

Het groeit echt hard, je wordt toch gewoon helemaal happy als je hier strak iets van kunt maken, alsmede maak ik hier ook hondenkoeken van natuurlijk!!

4/ Net als mijn eenzaam bloemetje helemaal trots zich staande houdt buiten....

Ja ik ben een gelukkig mens als ik deze foto´s zo zie, wat wil ik nog meer, niets toch?!!

Iedereen een fijn weekend en geniet van het zonnetje morgen... vandaag was ie een beetje zoek, maar mijn jongens hebben heerlijk buiten rondgekuierd zonder te hijgen haha!! Daarnaast drie keer vandaag met de bal onze raico en yenzo uitgeput, tevens ook een beetje mezelf uiteraard....

En de haartjes zijn weer lekker fris en kort geknipt door het nichtje van mijn vrouw, bedankt ellen en bedankt voor het spelen met de jongens, ze vonden het weer top!!

Dejongens hebben ook weer heerlijk genoten van een schink!! Ik denk niet dat ze te klagen hebben hier, nu liggen ze heerlijk te ronken... dromend over hun heerlijk dagje...

Er is tevens goed nieuws voor mij, de knie doet al iets minder pijn, na gisteren een ferme opstoot te hebben gehad, alsof er iemand met een hamer op geklopt had, zo´n pijn!! Van de morgen ook nog, maar nu gaat echt al beter, wat rusten al wel niet doet!!

OH en een heugelijk feitje, heb al 2 dagen geen cola gedronken, jippie!! ferm van mezelf, drink normaal 1 of 2 blikjes per dag, ja ik weet het, heel slecht, maar daar wil ik nu dus verandering in brengen!!

Alles komt goed hihi!!

Nu nog wat ik aan het lezen ben, let op een hele lijst, kom ook zoveel leuke en interessante  blogs tegen

charbella: Gaat over borduren uiteraard!! ze maakt de meest prachtige heads en non heads
justine is van hetzelfde, ook weer prachtige borduursels
kayleigh het wonder babytje: Dit babytje is veel te vroeg geboren, en behaalde de eerste maanden en de mama schrijft over de avonturen die hun en kayleigh anne moeten door maken om te groeien, ze heeft nog een broer en zus die ook een deel uit maken van het veel te korte leventje van deze wonder baby!!
novy: Een grappige blog van een mama met geen blad voor haar mond, eerlijk en oprecht, lief maar brutaal, het leven met drie kinderen, een man en haar baan als freelancer!! Geniet mee van haar levensstijl, dit is in het ned!!
kostelijk leven: deze kennen we ondertussen allemaal, deze meid {mevr mus} heeft weer een upje, maar ik ga die nu dus pas lezen!!

En nu iedereen een fijn weekend, want zoals jullie zien aan de foto´s en de blogs heb ik een druk leven hihi!! Vrouw is naar het café gebracht dus heb een heerlijk rustig avondje voor mezelf!!

xxx

4 opmerkingen:

  1. Je maakt mooie vorderingen met je huwelijk.
    Fijn dat je van de kleine dingen kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je maakt me toch wel heel nieuwsgierig met je " munthondenkoeken" , heb van de week een nieuw munt plantje gekocht en heb hem zolang bij de andere kruiden gezet. maar zodra hij wat groter is gaat hij apart staan.
    kom, vertel eens hoe je dat doet met die koeken!!!!!!
    groetjes miek
    ps. fijn dat de pijn minder is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. weet je wat, ik zal er van het weekend maken met mooie foto´s en dan zal ik hier op zetten, goe!! Ik maak vele soorten hondenkoekjes, hondensoep, hondenijs enz!! allemaal gezond en verantwoord!!

      Verwijderen