borduurbloemfan

woensdag 26 maart 2014

gewoon fijn!!

gewoon een fijne dag, heerlijk toch!!

Vandaag weer de gewone dag dgelijkse dingen gedaan, maar daarnaast lekker middag gekookt.

Gisteren na het werk vroeg ik mijn vrouw wat ze morgen {vandaag dus} wilde eten, het antwoord was rap daar, gewoon middag!! Oké lekker makkelijk...

Ik leg al vlees uit en de rest is voor morgen, ik ging lekker blog lezen van Eenvoudig leven... Zit toch in 2010 nu... ik was te moe om te borduren...

Maar vandaag om 7.15 u al op want de mannen zijn de wekker.... lekker opstarten met en theetje.... en een blogje.... daarna buiten beginnen, met onze lab een balleke gooien, de stoof kan uit, en de deur open!! Lekker doorwaaien, met het zuigen gaat alles van kussens weer naar buiten om uit te waaien!! Ik maak lekker varkenschitzel met bruine saus, verse boontjes met ui en spek en daarbij gekookte aardappelen, vind mijn vrouw heerlijk!!

Dat gaat weer lekker zijn!! Zelfs de restjes gaan het niet overleven denk ik zo!! Hihi!! De aard.puree van gisteren was ook helemaal op, al bijna voor ze ging eten zei ze, puur door er aan te snoepen hihi!! Dat wilt zeggen dat ik het goed gedaan had, dus een goed teken hihi!!

Strak krijgt ze een verrassingsbordje, ook wel eens leuk als je thuis komt niet?
Af en toe is dit heerlijk om te lezen !!

Ik maak als extra vandaag ook nog de stofzuiger helemaal schoon, die kan er weer even tegen aan!!

Tegen half twaalf ben ik helemaal klaar, toch drie u werk gehad vandag, maar nu kan ik genieten... en onze raico denkt van genieten het zijn!!


Zeer duidelijk die wens....

Vrouwke kan weer gaan gooien, 2de keer vandaag!!! Gezellig!! Hij was wer helemaal uitgeput, onze yenzo ook hihi!! Maar die blaft vooral, rent er een beetje achter aan, maar kan niet echt actief meer meedoen, hij is al 10 hihi!! Maar ieder activiteit die hij meedoet is er een gewonnen, want het houdt hem mentaal fit en zijn conditie op peil... en zijn gewicht ook natuurlijk!!

Op het werk ging het goed gisteren... heb excuses gehad en dan is mij dat goed!! Maar er spanning... maar had het zo druk met het helpen van en ander dat ik zelfs niet aan de vvp en de vloer vegen toekwam... heerlijk gewerkt dus!! Een drukke agenda op het werk is wel aan mij besteed!!

Ook heb ik mijn verlenging van 3 maanden mogen tekenen, zo blij!! Geweldig nieuws dus, om 22 u dit fijn aan mijn vrouw meegedeeld, met een dikke kus als gevolg hihi!!

Iedereen een fijne dag en geniet van het zonneke, die zich af en toe wel verbergd hihi!! Ik stap strak weer fijn op de fiets... morgen ga ik met de auto, want Darco moet naar de dokter voor onder narcose te gaan en foto´s te maken... ben heel benieuwd naar het resultaat!!

Lieve en warme groetjes imke

5 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met de verlenging!
    als je telkens de maaltijden laat zien komen we nog een keer elke dag bij jullie eten hoor!
    en basso weet al dat hij voor de vriezer moet gaan zitten, dus kijk uit hahahhaha
    succes morgen bij de dierenarts.
    ps. we zijn gestopt met al die foto`s, alleen nog in vakanties en speciale situaties.
    hij is nl. zo uit gekookt dat als hij zo lief ligt te slapen, gelijk z`n ogen open te doen als hij het fototoestel hoort (jawel, hij hoort het toestel) en we zijn dan altijd te laat.
    we kunnen ook niet de woorden; toe gaan, zullen we, gaan we, tukkie doen en nog een stel denk ik, zeggen want dan staat hij of op de trap naar boven, voor de tuindeur (kippen, balletje gooien) of in de gang (vooral als hij het woord auto heeft gehoord)
    zielig voor ONS he?hahahahhaah
    groetejs miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel!!
      En altijd welkom hoor!!
      En basso mag dat maar de vriezer moet dit weekend weer gevuld worden hihi!! Voor de honden is ie leeg, alleen de dieetkoeken zijn er nog!! Kan natuurlijk ook nooit geen kwaad!!!
      Dank je wel, ik vertrek zo met onze lieve vent, hij is een beetje op zijn teentjes getrapt want hij heeft HONGER!! hihi!! Maar hij mag niets!!
      Ik bljf fanatiek foto´s maken en ze weten het hier ook, bij slapen gaan de oogjes op het geluid ook open!! Hihi!! Maar meestal gaan ze er eens schoon voor zitten, gelukkig!
      Maar geweldig van basso dat hij zo reageert, wij moeten hier ook uitkijken met namen van mensen {zijn dol op bezoek} MEE is ook favo hier en ETEN, oei dan is het feest!!
      Uitermate zielig hihi!! Maar oh zo heerlijk!!

      Lieve groetjes imke

      Verwijderen
  2. ps. is er eigenlijk een reden waarom mijn blog er niet bij mag staan?
    groetjs miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat bedoel je? zou niet weten waarom niet? graag zelfs, zet maar een linkje hoor, anders doe ik hetstrak wel even, lees ik meteen even bij!!

      Verwijderen
    2. zover ik weet moet jij dat doen, naar mijn blog gaan http://doordewolgeverfd.blogspot.nl/ (nou ja, nu heb je hem al als dit ook werkt) en dan moet jij het verder afhandelen bij je instellingen.
      nee, het is goed hoor, ik dacht even omdat basso zo`n klein, laag bij de gronds hondje is die niet met de grote jongens mee kan ;-) hhahhaha
      groetjes miek

      Verwijderen