borduurbloemfan

zaterdag 1 maart 2014

lekkere rustige zaterdag!!



                                              Heerlijk genieten van je {rust}weekend!!

Na lekker te hebben geslapen naast mijn vrouw op de bank, kreeg ik haar niet wakker hihi!! Ik naar boven {beter voor de rug} en lekker door geslapen...
Deze morgen mocht mijn vrouw haar zesde werkdag gaan doen tot 12.00u en ik heb heerlijk uitgeslapen tot 10.00u... heerlijk genoten in mijn lekker warm bedje...

Daarna de hondjes eten gegeven, afgewasssen, stofgeveegd {allemaal licht huishoudelijk werk} de honden verzorgd en buiten mijn ronde gedaan... lekker de blog van kostelijk leven lezen en een tasje thee nuttigen... Daarna begonnen aan wat borduren, na het één en ander te hebben opgeruimd!!

mijn hoekje van de tafel

Ik heb de standaard die ik gebruik tijdens het koken eens erbij genome hihi!! Dat werkt handig voor de nek!! Dat ik daar niet eerder aan gedacht had!!

Heerlijk genietend met de jongens rondom me heerlijk slapend en kalm, borduur ik verder tot de vrouw thuis komt... de jongens hits ik op hihi!! ´Jongens het baasje is daar, daar is ze`!! Heerlijk hoe ze dan blij zijn en haar ontvangen, er is toch niets heerlijkers op de wereld!!??

Als ze binnen is zie ik de vermoeidheid op haar gezicht, de zes dagen tellen zwaar! Maar ze gaat toch door met de planning van haar dagje, haar zaterdag!! Ze gat eerst een hamburger halen ´jij ook schatteke?`, nee niet voor mij, ik eet ondertussen een banaan en borduur wat verder, als ze weer terug komt is ze niet lekker!! Na weer last te hebben van de bloeddruk, gat ze op de bank liggen en bekomt ze, ik vind het maar niets, het flauw vallen zit nog vers in mijn geheugen!! Maar toch gaat ze, op naar Lill stoet!! Haar zus gaat mee samen met de man... haar peettekind doet mee en ze wilt gaan zien... Dat ze maar voorzichtig doet, het zit me nu niet lekker, maar mee gaan zie ik ook niet zitten...Eigenwijs is ook wijs niet???

Voor ze vertrekt stap ik rap in de auto om naar de Aldi te gaan, want daar hebben ze een aanbieding die ik echt niet kan laten liggen!!

lekker schinken en koekjes voor geen geld!!
Maar aan de kassa zie ik iets liggen en ik denk spontaan aan mijn vrouwke thuis... Zure snoepjes zijn zo haar ding!!

Dus dat laden we ook nog op!! Dat heb ik nu altijd, iets mee nemen voor de jongens en de vrouw!! Voor mezelf zat er niets tussen deze keer... hihi!! Begin echt weer imke te worden!! Wat zo´n weekend wel niet kan betekenen voor een reuma patient!!

Het gaat beter, nog natuurlijk pijn aan de knie, er drie keer door gegaan vandaag, maar dat begint bijna een gewoonte te worden!! Ben blij als het de 12de is en er een oplossing gezocht gaat worden, zodat ik weer gewoon door kan doen, want ik ben al maanden niet meer op mijn tweede job geweest... ik hou ze op de hoogte via mail, maar krijg geen respons... ik weet ook niet of ik nog terug ga, ik mis het niet!! Tuurlijk het geld is handig, maar volhouden was iets anders... ik heb al drie opstoten gehad op drie maanden en dat is véél en ze zijn ook niet meer over op een paar dagen, nee, het duurt weken eer ik weer imke ben!! Heb ik dat er voor over? Iets om over na te denken!!

Maar we zijn dus heerlijk aan het genieten van het borduren, nadat de jongens lekker buiten zijn geweest, we gespeeld hebben met de jongste en zijn bal en ze weer een schink op hebben {tweede op twee dagen komt normaal echt niet voor!!, maar als je thuis komt met lekkers, kun je het ze moeilijk weigeren hihi!!} slapen ze lekker deze namiddag door tot etenstijd!!

Nu ik hier lig op de bank en dit typ begint het te regenen, de stoet is nog maar juist 7 minuten bezig, dus mijn vrouwke wordt zéér nat en ik ben zéér blij niet mee te zijn gegaan hihi!! Ik verwacht ze al rap terug denk ik!!
Heerlijk als het buiten regent en de jongens binnen liggen te snurken, Nostalgie op de achtergrond en ik zo weer verder ga borduren, nadat ik dit online heb gezet...

Iedereen een heerlijk weekend, geniet en geef elkaar een dikke knuffel, dat ga ik strak met mijn vrouw ook weer fijn doen, als ze thuis is, nat en doorweekt, heerlijk gedoucht en op de bank ligt!! Maar we hebben ook nog de plannen om boven verder op te ruimen voor de verbouwing!!
mijn uitzicht naar buiten hihi!! de stoep is afgebroken!! het begin is gelegd

aan de opruiming bezig!! 
alles gaat schoon in een doos!! Op naar volgend jaar!! Dan wordt alles netjes op een plekje gezet!!


Terwijl ik de foto´s van buiten aan het maken ben, heb ik paar extra ogen die me in de gaten houden!!
 Het zijn me toch kanjers hihi!! Ze vonden het maar niets, dat ik alleen aan de andere kant was van de poort!! hihi!! Zo lief!!







Ook onze Darco is een reuze nieuwsgierige jongen!! Een echte beagle!!
we zien een ander hondje? poesje? mens?
 
Pagina 1, rij 3, dag 10



Iedereen een fijne dag, lieve en warme groetjes imke



1 opmerking:

  1. Een lekker relax dagje lees ik! Fijn! Lekker van genieten! En wat betreft hoe je je afgelopen tijd voelt en over je andere werk! Denk erom dat je gezondheid en jezelf lekker voelen het belangrijkste is. Als dat straks (hopelijk na de 12e) beter gaat, kan je weer aan andere dingen en verplichtingen denken ;-) (spreek uit ervaring) En ik heb ook zo'n heerlijk eigenwijs thuis hoor! Maak me ook altijd zorgen om hem als hij wat heeft. Zelf gaat hij liever niet naar de dokter e.d., dat moet het al weer zo ernstig zijn wil hij gaan ;-) Hopelijk morgen weer een relax dagje voor jou en je vrouwtje en natuurlijk je jongens. Wij hebben ook een hondje en een kat. In de avond ligt iedereen bijelkaar op de bank. Mijn man, ik, mijn zoontje, luca de hond en baica de kat. Kan ik van genieten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen