borduurbloemfan

dinsdag 25 maart 2014

dit ben ik door de jaren heen trouwens....oordeel dus maar zelf {maar houd pesterijen even achter!!}

wordt geboren en indd ´mooi `is anders hihi!!

maar in mijn ogen zijn we een schattige tweeling!!

ikke

ik groei op met een twwelingbroer en een zus, ik ben de kleinste van het stel

en hier juist de grootste!! 

mijn schooljaren heb ik eigenlijk geen echte probelemen!!

ben dol op baby´s, maar mijn neus indd kan mooier!!

doe stage in een gehandicapte verblijf!!

mijn broer krijgt kinderen en ik ben een trotse tante

een nieuw samengesteld gezin, ik zit links

ik ben trots op mijn zusje

heb gewoon gezellige vrienden

ben een pechvogel

ben dol op dieren...

en ga trouwen met deze vrouw...

Ik zie het niet, maar blijkbaar ben ik lelijk? maar ik ben wel gelukkig!! En dat is wat telt!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten