borduurbloemfan

zondag 2 maart 2014

ongelooflijk vroeg!!

Ja, ik vind dat toch!!

De ´te`warme temp van nu zorgt ervoor dat mijn bieslook al groeit wie kool!! Maar dat is zo opgelost daar mijn hond ze heerlijk vind!! Ongelooflijk dien hond!! Maar daar ik er nu niets mee kan beginnen, ben ik blij dat tenminste hij de gezonde toevoegingen die het het lichaam geeft tenminste in zich opneemt!!

Maar dat ook mijn MUNT al vrolijk naar boven komt vind ik iets aparter, maar ik ben bang voor vriestemp waardoor alles voor niets is... ben dus heel benieuwd of de natuur zich niet vergist!!

Vorig jaar deed de munt het voortreffelijk, maar het groeit WILD en daardoor overwoekerde het de Peterselie Plat en Krul en heb ik deze net voor de winter verwijderd! Dit jaar krijgen deze een eigen potje!! Maarhierdoor heeft de munt zijn leven nog wat verder in gezet, nadat ik het helemaal kort had gemaakt om het te beschermen voor de winter, heeft het nu de ganse pot overwoekerd, prachtig!! Want het is een heerlijk kruid en een mooie kruid!! Ben er heel blij mee dat de natuur zijn best doet en mij zo zegend met deze overvloed!!

Maar ook de plantjes die aan mijn voordeur stonden afgelopen zomer, hebben deze zachte winter voortreffelijk ovrleefd, en heeft zelfs al zijn eerste bloemetje... ze kunnen dus langzaam aan richting buiten, als de vries kou zeker gedaan is tijdens de nacht!! Wat zullen de plantjes gelukkig zijn met deze verandering!!


Ook al gaan wij midden in een verbouwing zitten, een zomer zonder mijn kruiden en plantjes kan ik niet, dus die verhuizen gezellig mee richting mini camping!!

Er is vandaag weer een klein beetje geborduurd {niet veel} want we hebben het druk gehad met opruimen, opruimen en opruimen!! Boven is bijna klaar, papierwerk nog, maar dat is mijn taak morgen... ik heb daar meer inzicht in en daarbij ook meer geduld... morgen nog een dopdagje en dan zal ik gezellig een foto plaatsen van het huwelijk dag 11 en 12!!

Nog een fijne nacht en slaap zacht!!

Lieve en warme groeten imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten