borduurbloemfan

zaterdag 22 maart 2014

helaas we gaan naar dag 32!!

Dag 31, van 22/03/2014


Helaas ik heb het niet gehaald, op nog een deel kruisjes na heb ik een finish!! Maar ik kon geen kruisje meer zetten daar de naald een piepklein gaatje heeft gemaakt in mijn middelvinger en dit daar juist iedere keer weer in steekt en dat doet toch wel wat zeer, jee wat een vervelend plekje is dat!! Ik hoop en ik ga daar ook voor, dat ik morgen deze pagina af heb, de volgende voorbereid en hopelijk zelfs al begonnen, op naar dag 33 dus!!

Rijst hawai was in mijn ogen trouwens niet zo´n succes, ik heb er spijt van dat ik in die heerlijke groenten met kip  in dien saus heb gedaan!! Ik weet voor de volgende keer dat dit geen recept is voor hier, het was niet vies en het wordt echt wel opgegeten, maar helaas zit er weinig smaak aan, ga morgen proberen nog wat van te maken, ben benieuwd!!

Morgen staat Anneleen trouwens op de zwarte markt in Tessenderlo Belgie! Ik wens iedereen heel veel plezier... ik kan helaas niet, maar niet getreurt met mijn gedachte zit ik ginder gezellig mee te keuvelen hihi!! En als ik was gegaan, was ik weer niet met lege handen thuis gekomen, mij kennende, dus eigenlijk is het ook wel slim om niet te gaan.... hihi!! Och zo heb ik tijd om deze pagina tot een goed eind te brengen, weer een heerlijk dagje thuis seh!!

Lieve en warme groeten imke

4 opmerkingen:

  1. Wat vervelend hé, zo'n pijnlijke vinger.
    En een plakker helpt niet veel, want meestal voelt dat dan zo raar, dat je toch niets kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee indd, dat werkt niet, heb nu vingerhoedjes gehaald, ga dat vandaag proberen... de plakker daar ging mijn naald gezellig doorheen!!! Maar ik wil zo graag doordoen, een pagina finish hebben hihi!! Dat kriebelt zo dat ik dus zelfs aan de vingerhoedjes over ga hihi!! Hoe doen jullie dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oef, zo;'n pijnlijke vinger herken ik. Heb er af en toe gewoon een gaatje in, probeer ik de andere vinger te gebruiken, maar gaat alleen maar onhandig haha. Je werk is prachtig mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja dat is wat ik dus heb een gaatjein mijn vinger, met tape heb ik dit opgelost, maar hierdoor blijft de naald vaak hangen aan mijn plakkende vingertop hihi!! Hopeijk geneest mijn gaatje snel !! Dank je wel voor je lieve woorden over het huwelijk!! vingerhoedjes blijkt bij mij niet te werken, jee wat werkt da vervelend!!

    BeantwoordenVerwijderen