borduurbloemfan

dinsdag 25 maart 2014

Pestgedrag op je 30ste!!

even iets helemaal anders....

Ik zal eerst even uitleggen wat ik doe voor werk!

Ik werk bij Profel ramen en deuren en ben ramencontroleur/ramen wasser, ik poets de ramen om te zien of er geen foutjes in zitten {beschadigingen, hardnekkig vuil, krassen in glas, enz enz} daarnaast poets ik de vloer iedere dag grondig, doe ik rubber knippen op verzoek, en plak ik op verzoek {krijg daar brieven voor} de verdelingen die op de ramen gaan, en ik houd de papierwinkel bij van vvp, wilt zeggen van de keuring van de ramen, zo proberen we te verkomen dat er slecht gemaakte ramen jullie kant op komen!!

Een werkje dat ik graag doe, met veel plezier omdat ik de hele tijd wel ´ iets`te doen heb, ik zoek wel werk!!

Maar ik werk op mezelf, zonder anderen en trek me ook van andere weinig aan, af en toe een babbeltje oké, maar voor de rest doe ik mijn ding!! Ik wordt ook niet gedirigeerd of gewezen op werk door mijn baas, omdat het gewoon goed is wat ik doe, ik doe op mijn gemakje de hele dag iets... sta nooit stil en ben hopelijk dus mijn geld waard!!

Maar is het nu jaloezie, frustratie, of gewoon zijn ....karakter? ik weet het niet, maar M moet altijd even steekjes geven in zijn bewoordingen, ik kan daar slecht tegen, het niet hebben van respect vind ik één van de laagste dingen die er zijn!! Ik ben opgevoed op de manier dat ik respect heb voor iedereen zolang ze ook respect hebben voor mij!! Ik help iedereen even veel op het werk, knippen van rubber, opruimen van de rommel die de mannen achter laten en enz!! Maar M of moet me niet of is gewoon een vervelend manneke!!

Maar zijn plagerijen gan over op pesterijen....

En dat gaat er over, ik heb dat niet verdiend en daarbij ben ik 30, is het dan echt nog nodig om kinderlijk gedrag te vertonen?

zijn pesterijen zijn alleen woordelijk, zoals zeggen dat ik een BLIJT ben {wilt zeggen dat ik snel jank, kinderachtig ben}en dat is niet waar, want ik jank nooit en ben een hele sterke vrouw in mijn ogen} of zeggen dat ik LELIJK ben, tja ik ben en blijf een vrouw en dat snijd diep, dat doet pijn!! Ik weet dat ik niet MOOI ben, maar volgens mij toch zeer allerdaags, ik ben ook niet oh zo lelijk als ik dagelijks aan moet horen van hem!! Maar het pakt, je denkt erover na, zou mijn vrouw mij ook lelijk vinden?

Ik ga met een slecht gevoel verder werken {na gezegd te hebben dat ie zijn mond moet houden als ie niets nuttigs te zeggen heeft} denk er de hele tijd aan en stuur mijn vrouw op de wc een sms, ik heb haar even nodig, wil bevestiging dat ik wel MEEVAL hihi!! Ze wordt héél kwaad, ze vind het niet kunnen, dat ie maar eens naar buiten komt om 22u enz, nu houd ik niet van geweld, dus dien boot houden we af!!

Maar het doet wel goed om haar in de pauze te horen, na allemaal lieve woorden ben ik weer opgebeurd!! Ik trek er mij weer niets meer van aan, behalve heel erg diep in mij hihi!! Maar dat is logische een vrouw en haar uiterlijk!! Na de pauze ga ik met de eerste bel al naar beneden, doelbewust zonder ook maar een woord te zeggen, de collega´s merkte mijn pijn goed op en hebben hem naar mijn vermoeden aangevallen op zijn karakterloos reageren, daarna staat hij bij de baas en ook hij geeft aan dat dit niet kan, ik krijg mijn excuses... daarmee is voor mij de kous ook af!! We laten het zo... wetende dat het niet gestopt zal zijn, maar dat hij misschien wel inziet dat er andere achter mij staan en dat ik sterker sta dan hem!! Ik geef hem de woorden nog dat ie eerst voor zijn eigen deur moet keren {hij is zelf ook niet moeders mooiste} dat uiterlijk niet belangrijk is maar wel mijn binnenste {dat in mijn ogen redelijk goed zit} en dat hij met mijn leven niets van doen heeft en ik hier niet van gediend ben!! Het lijkt te werken....

Maar het snijd en doet pijn, na mijn hele leven al commentaar te hebben gehad op mijn uiterlijk, van lelijk tot knap? Had ik niet verwacht dat ik mij hier op mijn dertigste nog druk om moest maken!! Tuurlijk was ik liever knap, maar het is nu eenmaal niet zo, kan er niets aan veranderen, ik moet ermee verder... moet iemand dan ook echt daar even doorheen wrijven? Maar ik weet door gezond verstand dat het méér iets over hem zegt dan over mij, dat ik niet echt lelijk ben, maar gewoon allerdaags en als je echt knap bent, wat dan? dan zal er altijd wel iets anders zijn.....

Nu op een leukere blog!! gr imke

2 opmerkingen:

  1. profel is en zal altijd een kindertuin blijven en zeker op het gebied van pestgedrag kijk maar hoe ze mij mijne c4 gegeven hebben he maar het is ni gemakkelijk ik snap wat je bedoeld! tis ni leuk als je je werk graag doet en der zit zo'n klein kind tussen dat nix anders te doen heeft dan je te koeieneren,heb het zelfde mee gemaakt! groetjes durex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat is echt, ik hoop dat het betert!!

    BeantwoordenVerwijderen