borduurbloemfan

woensdag 12 maart 2014

ja een pagina finish!!

Prachtig is het niet, eindelijk na 20 dagen heb ik een finish!! Veel te lang heb ik er over gedaan, op dit tempo ga ik het niet af krijgen!! Dus er moet wat veranderen hihi!! 20 dagen is geen optie voor de volgende pagina, hoop het op de helft van de tijd voor elkaar te krijgen!!
Maar ik vind het wel heel mooi, prachtige kleuren en wat kunnne er veel kleuren toch hetzelfde ogen, maar zo een ander effect hebben als je het op foto ziet!!















Eindelijke een andere pagina dus, heerlijk!!


het gaat weer lekker verder op dag 21!!








iedereen fijne borduur dagen met dit prachtige zonnetje, ook namens mijn drie jongens hihi!! die genieten heerlijk nu!!

lieve en warme groetjes imke

2 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit en elke steek is er weer 1 denk ik maar

    liefs hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al prachtig uit. Misschien gaat pagina 2 sneller ;-)

    BeantwoordenVerwijderen