borduurbloemfan

vrijdag 21 maart 2014

Dag 29 alweer!!!

ongelooflijk maar waar, ik ben een maand bezig met het huwelijk!! Wat gaat de tijd toch snel, niet te doen!!

Heb bijna een tweede pagina af, hoop op dag 33 hiermee klaar te zijn, dat is dus morgen hihi!! Ben benieuws of dat een haalbaar doel is!!
dag 29, als van 21 / 03 / 2014.

Het wordt mooi, en het gaat heerlijk, heb vandaag weer veel kunnen doen, foto komt morgen want het is ondertussen 01.05u en ik ben best wel wat te lui om een foto te gaan maken en deze over te zetten op de com!! Uhum hihi!! Van wat je hier ziet heb ik het voorhoofd ingekleurd op een klein beetje na, ook is er bij het oor wat bijgekomen, ook het invul werk van boven is gedaan op één kleurtje na {een paar kruisjes maar} Ga morgen na de vele honderduizend andere dingen die ik ga doen tijd maken voor het af te krijgen!!

Kijk er zelf al naar uit seh!!

2 opmerkingen:

  1. wat een groot werkstuk is dit!
    het wordt erg mooi, is in donker zeker lastig borduren met die kleuren zo dicht bij elkaar!
    groetjes miek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik borduur juist graag in de rust van avond/nacht!! Met mijn lamp is dit prima te doen, het is indd wel goed opletten... ik hoop vandaag deze pagina nog af te krijgen, ik heb juist al mijn groenten gesneden {alle vers} en gewassen en in de vriezer gelegd, daarna ga ik afwassen, opruimen voor de verbouwing {inpakken}, opruimen garage }{lees toekijken en aanwijzingen geven hihi} daarna cake bakken, choco+noten cake en koken {vandaag lekker rijst Hawai} en daarna weer afwassen en dan heb ik tijd voor te borduren uhum, juist ik en mijn doelen ook!!

      Verwijderen