borduurbloemfan

vrijdag 28 februari 2014

einde van de eerste volledige maand bloggen!!

Ongelooflijk lieve medebloggers, een hele maand bloggen bijgehouden... 12 upjes to go!!

Misschien hebben sommige alle 12 zelfs wel gelezen, een dikke merci daarvoor!!

Het is ongelooflijk hoe de tijd vliegt, maar meteen is het ongelooflijk hoe weinig ik deze week voor elkaar heb gekregen op alle vlakken, niet alleen op die van borduren!!

Ik heb de blog nog een beetje aangepast... ik ben precies in een drukke tijd in mijn hoofd, want ook mijn blog toont drukte... normaal ben ik zo niet, maar ik wil zo veel delen en jullie laten zien!! Er is zoveel moois te delen...

En nog kom ik veel blogs tegen die ik ´nog`mooier vind en leuke toepassingen hebben, zoals een zijbalk met een up voor bepaalde werkjes, hoe ver je bent enz!! Maar al doende leer ik!!

Ook ben ik reuze content dat ik drie volgers heb en 7 via blogger, maar dat mijn blog ruim 450 keer gelezen of bekeken is vind ik reuze... Maar natuurlijk doe ik het voornamelijk om mijn borduren te tonen en een klein beetje van mijn persoonlijk leven... vooral mijn trots, mijn jongens!!

Vandaag hebben ze een heerlijke schink gekregen {goed voor de tanden} en ze genieten er altijd van...


 Wat kunnen ze toch heerlijk genieten van hun moment!!
Onze dadrco, mijn kleine jongen, hij is een lieverd!! Van zijn kleine schinkje heeft hij uren plezier, de grote mannen zijn op een half uur klaar... je ziet hem dan nog genieten en smullen...














Zoals misschien een beetje bekend heb ik een lieveling {stiekem heeft iedereen dat toch niet?} hier in huis is dat onze jongste, onze {b}engel!! Hij mag net dat beetje meer....



echt mijn lieverd!!

Hij geniet heerlijk mee met mijn rustdag!!

Gisteren toch naar huis moeten gaan na dat ik echt niet meer kon...mijn lichaam was het op!! jee, wat heeft vandaag goed gedaan, mijn vrouw heeft lekker een konijnenbout gekocht, hmm lekker met frietjes... simpel maar goed!! Ze is ook lief voor me, nu ik niet te lang thuis blijf {1dag} en ze ziet dat ik ook echt op was, werd ze rustiger.... ik kan er tenslotte ook niets aan doen... mijn reuma speelde gewoon op door de kapotte knie en het toch werken bij profel... hoe graag ik ook werk, en hoe graag ik mijn vrouw ook zie ik had even imke tijd nodig!! 



Heb veel geslapen...heel veel... en genoten van mijn jongens... en nog veel blogs gelezen... ben nu een super leuke blog aan het lezen, zo mooi!! kostelijk leven
echt een super mooie blog, hoe die meid, zo jong als ze is, zo mooi en gepassioneerd kan schrijven over haar leven, geweldig!!

Veel meer is er vandaag niet uit mij gekomen, kostelijk leven lezen is zwaar verslavend hihi!! Vanaf morgen ga ik weer lekker steekjes zetten, ik ben er achter gekomen waardoor ik zo ellendig was mede door oververmoeidheid, maar ook door de nieuwe pijnstiller, ik kan daar dus echt niet tegen... ik nam ze deze morgen weer en ik werd weer ziek!! Dus conclusie de opstoot gaat zo bevochten worden, lekker hangend op de bank, een weekendje thuis en heerlijk genieten van een tasje thee en een steekje... ik kan er nu al van genieten, was het maar morgen hihi!!

Vandaag heb ik mijn vrouw toch iets laten doen hihi!! Ze was aan het stikken en hop ik dacht aan mijn borduursels...
lieve baby wordt gestikt door mijn vrouw heidi

mijn vrouw doet het voorzichtig, ze weet hoe belangrijk dit voor me is... onze darco op de achtergrond!!















dag 8 ondertussen


Helaas dus niet veel bij gekomen, maar ieder steekje is er ene, niet? Morge ga ik voor meer!! Beloofd!!

ik wens iedereen nog een fijne avond, geniet van elkaar en van je gezin en geniet van je borduurwerk!!

Lieve en warme groeten en bedankt voor alle lieve reacties gisteren... helemaal top!! Deed heel goed!! Bedankt lieve mensen...Ik ga ervoor om snel weer imke te zijn!! Weer lekker te werken, te borduren, voor het huishouden te kunnen zorgen en voor mijn jongens en vrouwke!! Want dat, dat is imke!!


















2 opmerkingen:

  1. Nou jij kan ook mooi schrijven hoor! Hopelijk voel je dit weekend stukken beter en geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het gaat al beter, mercikes en bedankt voor je compliment, maar ook voor het lezen hihi!!

    BeantwoordenVerwijderen