borduurbloemfan

vrijdag 7 februari 2014

pagina 12 is af, joehoe!!

Wat voelt dat toch heerlijk!! Een pagina af hebben voelt wie een mijlpaal haha!! Geweldig niet? ik vind dat toch...

Je krijgt dan otzettend veel zin om weer verder te gaan, want je gaat ´opnieuw`beginnen en nu gaat de baby stilletjes aan tevoorschijn komen en voor het eerst een volle pagina...
 dag 34

dag 34
dag 31
nog altijd dag 29, maar uren later




Hier het verloop van deze pagina:
dag 29.
Hé!! die foto´s doen dus echt niet wat ik wil haha!! Wil ze mooi schikken op datum maar nope!! Maar het zal wel duidelijk zijn door de dagen die er onder staan haha!!



Nu wil ik nog even laten zien wat het moet worden en waar we nu zijn!!
hier is het stukje waar ik nu mee bezig ben

mijn zusje als patroon, hoe lief kan het zijn??


Ik ben al drie weken niet aan het werk op Vossemeren door de opstoot van de reuma en het vervelende pijnlijke doorzakken van de slechte linker knie, de 19de moet ik naar het ziekenhuis om misschien weer een cortisone spuit te halen om van die vervelende pijn af te komen, na zo´n spuit gaat het weer makkelijker en kan ik weer ook het andere werk op pakken... 

Vandaag wel het fijne bericht gehad dat op mijn andere fulltime werk ze heel content zijn van mij, ik doe mijn werk als controleur goed en heb inzicht, verantwoordelijkheids gevoel en kan goed alleen beslissingen nemen!! Helemaal top dus!!

Ga jullie laten en de lekkere macaroni die mijn lief vrouwke heeft gekocht opeten en dan verder steekjes zetten, op naar pag 11....

Bedankt voor het lezen, en ik ben dol op al jullie werken... Jullie blogs zijn prachtig, stuk voor stuk!! Een prachtige passie... Tot de volgende update dat een tussendoortje zal zijn, omdat een hele pagina wel even duurt!!

Lieve groeten imke


PS: borduurbloempje staat 23 maart aanstaande op de markt, anneleen en ik gaan het borduurbloempje promoten en kom dus zeker een kijkje nemen als je net zo dol bent op borduren als wij!! Borduurplezier gegarandeerd met haar patronen en pakketten...
                                                                                                                                                                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten