borduurbloemfan

donderdag 6 februari 2014

Hie hiep hoera

Hallo iedereen...

Vandaag is mijn vriendin jarig, 46 wordt ze alweer

Waar gaat het toch nar toe met de tijd!! We zijn nu 7 jaar en een half samen, gaan trouwen op 2 augustus 2014 en gaan ons huisje verbouwen... dit jaar staat er dus veel op de planning...ze gaat zo 47 zijn hihi!!


Lieve schat een dikke proficiat met je 46 jaar en dat we nog vele jaren samen gelukkig mogen zijn...





en dit ben ik met mijn jongste zusje kyliana, ik was hier 21 en de fierste grote zus die er bestaat en een klein jaar later leerde ik heidi kennen... en toen waren we zo:
 wat een heerlijk leven!!

En nu verder over het borduren van Lieve baby...

Ben bijna klaar met deze pagina, 2x moeten uithalen verd.... dat was vervelend!!
Maar eind goed al goed... hoop morgen en uiterlijk voor het weekend een update te kunnen doen... bij de volgende pagina gaan het volledige blz zijn en dan gaat het langer duren... en gaan we beginnen aan het gezichtje van de kleine meid!! Ben heel benieuwd!!

Iedereen bedankt voor het lezen en borduur ze fijn groetjes imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten