borduurbloemfan

zaterdag 1 februari 2014

nog een blz af!!

er is weer een bladzijde af, ik heb nu één rij klaar, de onderste is volledig!!

Ben er zelf heel trots op haha!!
toch leuk om te zien zo een ganse rij af...

meteen anneleen laten weten uiteraard, alswel op mijn pagina: borduurbloemfan op facebook.... kwestie van enthousiasme en iedereen op de hoogte houden... tevens hebben we nu toch een aardig aantal vrouwen en 2 kinderen die mee doen aan een album met hun werken.. TOPPIE!! Anneleen en ik zijn er reuze blij mee!
Bedankt iedereen voor de likes, we zitten nu aan een mooie 48 stuks!!

Ook bij anneleen gaat het goed met de zaak, ze verkoopt lekker en maakt mooie pakketten voor iedereen, we zijn iedere keer weer zo content van haar post!! ook haar borduurdames zijn zeer tevreden...
dit is een voorbeeld van wat ze verkoopt!!

Is het niet prachtig, net als haar eigen werken


Op uki na allemaal eigen design, zowel de vogeltjes als het paard en de prijzen zijn zeer schappelijk!! ik zelf heb color beauty ook en kan stiekem niet wachten om te beginnen, maar ik vind het zo jammer om lieve baby aan de kant te leggen, ik zie haar zo graag tegenmoet komen, dat ik het niet over mijn hartje krijg om het aan de kant te leggen en aan iets anders te beginnen, want dan ga ik daarna dat gevoel weer hebben met het paard {kwestie van jezelf kennen, haha!}

Haar nieuwste design ga ik ook aanschaffen als er een werkje meer af is... schrik niet, want het is weer een schoontje, recent gemaakt door haar...
prachtig niet waar!! ben er echt wild van...

Maar ik wil toch echt eerst een finish!! Maar komen doet ie, want dien gaat prachtig zijn in mijn nieuwe keuken...

Jaja!! Nieuwe keuken, wij gaan een grote verbouwing doen... ons tweede huis is vandaag in ieder geval al gearriveerd haha!! Zie hier de woonst voor een jaar...


Dit zijn trouwens onze knappe mannen haha!! De blonde labrador is 10 en heet Yenzo, de bruine is 2 en heet raico en dan hebben we nog onze Beagle van 6 die noemt Darco... onze bende van drie!!! " hele gelukkige jongens, denk ik toch haha!! 
Wij gaan dus met onze mannen op een paar vierkante meter wonen, zodat ze niet veel alleen zijn... en ze mogen gezellig bij ons vertoeven in de caravan, maar ben benieuwd voor de blonde, want dien durft niet goed haha!!

We gaan het lekker opbouwend aan leren dat ze niet meer tot het huis kunnen komen, op tijd wennen aan de caravan en dan zal dat allemaal wel los lopen seh!! Hopelijk blijven ze zo lief als ze nu zijn en dan gaan wij een heerlijke zomer hebben op onze mini - camping!! 

tja, ik ga nog wat blogs lezen, wat borduren en blz 12 en genieten van de rustige avond...

Veel borduurplezier aan iedereen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten