borduurbloemfan

donderdag 20 februari 2014

pagina finish en gezondheid!!

hallo iedereen, wat een prachtige werken lees ik weer op e blogs, zo geweldig, vooral die van head inspireren enorm!! ben nu volop aan het lezen op de blog van Obsessive Cross Stitcher, prachtig echt waar!!

                                                                 Finish!!!!!!!

Maar nu over naar eigen werken!! hihi!! Zie hier het resultaat op dag 46 van Lieve baby!!

46 dagen steek ik mijn liefdevolle energie nu al in Lieve baby!! En wat een plezier beleef ik eraan nu er meer in zicht komt dan alleen maar haar truitje.... zo mooi!! Ik twijfel een beetje over de donkere kleuren in har gezichtje, maar ik vertrouw anneleen volkomen en ga er vanuit dat het prachtig gaat worden....
Pagina 11 is nu gedaan, nog maar 10 te gaan!! Haar kinnetje gaat de volgende tevoorschijning zijn!! 

Maar dat gaat toch een paar weken op zich laten wachten, want ik ga afwisselen met een ander werkje van fotoborduren gemaakt door anneleen...


Dit zijn dus de ouders van mijn verloofde heidi D en ik heb een deadline van 6 maanden om het af te krijgen... Ben heel benieuwd dus of dit gehald gaat worden...Spannend!!

Maar ook het werkje op zich is spannend, want het is er ééntje met veel emoties...

Maar ik ben er klaar voor zodra mijn gezondheid het toelaat...

Gisteren heb ik het binnengekregen per post en ben ik begonnen met het uitsorteren en klosjes maken,, geen leuk jobke jéé, zo´n ruzie met dien draad... als ze nog eens iets maakt voor mij betaal ik haar hier voor hihi!! Maar alles ligt dus klaar en ik kan heerlijk gaan beginnen...




heerlijk als alles lekker op je ligt te wachten om te kunnen beginnen hihi!!

De eerste steekjes zijn deze morgen om 05.00u al gezet voor ik ging werken!!! is dus helemaal niet verslavend hihi!! Morgen moet ik doppen en hoop ik meer te kunnen doen...

                                          Gezondheid!!

Jee tja, een beetje last van de knie werd beetje meer en meer en méér en werd te pijnlijk om te negeren en dan ga je naar je chirurg en krijg je het verdict van ´tja, misschien is die meniscus nu toch wel verder gescheurd!!` daar zit je dan, je bent aan het wachten op een cortisone spuit om er weer tegen aan te kunnen, maar daar tegenover schuift meneer de dokter een klaarblijkelijke kapotte knie tegenover en geen pijnstiller, kan ik dus mijn huisarts ook nog gaan bezoeken voor zo´n voorschrift... niet dat ik niet nog eens naar haar moest want de medi voor de reuma is er ook weer bijna doorheen {waar gaan dien maanden toch naartoe???}

Maar ook ben ik erg vermoeid, mede door de pijn, maar ook gewoon door de vroege denk ik!! Dus lekker slapen strak, heerlijk genieten van mijn zacht warm bedje... dus de steekjes aan het huwelijk gaan een dagje op zich laten wachten vrees ik...

Maar ik ga proberen zo spoedig mogelijk een upje te doen...


Bedankt voor het meelezen met mijn reis door borduurbloemland, lieve en warme groetjes imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten