borduurbloemfan

donderdag 13 februari 2014

een beetje verder op dag 41

DAG 40!!

Het gaat toch snel vooruit, zit al aan dag 41, maar gisteren heb ik  nog eens een update foto gemaakt van het werkje!!
het gaat lekker vooruit volgens de borduurdames op facebppk waar ik ook mijn album bijhoudt mer recente foto´s... altijd fijn om te horen... bedankt lieve borduurbloemfans.... ook jullie albums/werken zien er keer op keer prachtig en uniek uit!!

Ook heb ik een verdere aankoop gedaan bij anneleen en gisteren viel het in de bus... de post heeft het er maar druk mee haha!! en er is nog een bestelling op komst!!

wat garen, borduurnaalden...
En anneleen doet er nog een cadeau bij, dit leuke beren/wolvenboek.... weer vol met moois... merci lieverd!! Ben er heel content mee, daar ga ik zeker iets mee doen, na al die andere werkjes haha!!

pap en mam van heidi
dit is het werkje dat ik ga maken voor mijn verloofde, op de trouw wil ik het persoonlijk overhandigen...

Ben dus heel benieuwd of ik het op tijd af krijg!! Er ging nog wat veranderd worden aan de kleuren en van het weekend ging ze de 60 garen er bij doen en hop hop richting hier, zodat ik kan beginnen...

Het ziet er prachtig uit...

Zo dat was het weer, de vooruitzichten zijn weer prachtig, ook bij jullie blogs zie ik van allerlei moois, helemaal top!! Allemaal een fijn weekend, ik ga proberen pag 11 af te hebben...

Benieuwd of het gaat lukken? kijk volgende week naar de update haha!! 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende... lieve en warme groeten imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten