borduurbloemfan

zaterdag 22 februari 2014

dagje action en begin van het huwelijk patroon

                                                           Uurtje snuffelen in de action!!

Dat brengt deze stash met zich mee hihi!! Weer helemaal gelukkig,vooral met de uiltjeses pakketten...
De klemmetjes zijn voor mijn doek vast te houden, want dit gaat niet lekker op de manier dat ik nu doe, dus vrouw lief heeft even nagedacht en rond gelopen in de winkel en liet mij deze zien, ze zijn het proberen waard en ondertussen hebben ze hun nut bewezen haha!!

Daarnaast gewerkt aan Het Huwelijk, fotoborduren laten maken door anneleen zoals ondertussen wel bekend!!

ik kan er aan beginnen...

Het is een fijn werkje, 18 count Aida, 44 kleuren en rond de 60 cm op het eind van het verhaal...

Zit nu op dag drie en heb een rijtje af!! het werkt echt heerlijk!!

4 blokjes af, dag 2

close up dag 2

rijtje af op dag 3

toch weer heerlijk om even ergens anders aan te werken...


Borduren begint echt een verslaving te worden, ik doe het nu een 3 maanden en ik zou niet anders meer willen, de´vrienden`die ik ermee gevonden heb op fb, de pagina borduurbloemfan die ik bijhoudt is super om te doen, mijn blog bijhouden doe ik graag, maar blogs lezen nog meer,!! Ook youtube volgen om prachtige werken te vinden en te bekijken van de head´s of de chinezen... ongelooflijk!! ik heb al veel geleerd van youtube wat betreft anders werken... zoals ik zelf merk is het zo als hierboven op de foto te zien helemaal niet moeilijk om draden al vooruit te steken als je ze niet gebruikt op dat ogenblik in je verkant, ik geef de parkeer stippen aan met stift op mijn patroon, zodat ik altijd weet van wat dat draadje afkomstog is... en het werkt prima!!

Ook hebben we de jongens in huize steevens - dirkx weer heerlijk verwend!!



toch fijn zo, lekker verzorgd!!

Ik heb ook nog 2 kaften bij gekocht om mijn patronen netjes te kunnen bewaren...
zo heeft alles mooi een eigen plekje...

het huwelijk!!

lieve baby

en natuurlijk color beauty, desugn van anneleen zelf!!













Dat was het zo een beetje, we hebben vandaag weer veel gedaan.... het was alweer een fijn weekend, allemaal heel veel borduur plezier en bedankt voor het lezen van mijn toer door borduurwereld....

lieve en warme groeten imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten