borduurbloemfan

zondag 23 februari 2014

productieve zondag!!



Wat een heerlijke zondag heb ik achter de rug!! Lekker de hele dag thuis met vrouw lief en mijn drie bengels, wat zou ik nog meer wensen {oké op iets meer steekjes bij Het huwelijk na dan hihi!}

Hier een compilatie van foto´s voor vandaag...

Te beginnen met mijn trots en grootste vriend, onze jongste bengel Raico oftewel RAI!!

toch zo´n schone vent!! Deze foto´s heb ik gemaakt terwijl mijn vrouw  aan
het poetsen was op de oh zo grote badkamer hihi!! De caravan is nu schoon en netjes en we kunnen er in principe in...

Maar het idee dat we zo op elkaar gaan leven, ook al zien we elkaar niet veel geeft toch wat kriebels hihi!! Is wel heel close hihi!!

We werken beide in shiften van 8 uur en omwille van het hebben van drie honden hebben wij er bewust voor gekozen om in verschillende shiften te staan zodat er altijd iemand thuis is voor de jongens... ze zijn maar een half uur per dag alleen en dat verschil merk je aan ze vind ik!! Eerst werkte we samen in dezelfde ploeg, voor de zelfde baas en in de zelfde afdeling, en dat ging heel goed, maar de jongens waren echt hyper als we thuis kwamen en luisterde slecht!! Nu zijn ze lief, rustig en met veel meer aandacht naar luisteren {al hebben ze vaak nog stopjes in de oren precies!!}

Ik werk nog steeds niet terug in de Horeca, daar 7/7 werken nu onmogelijk is, want ik zak zo´n dertig á veertig keer per dag door mijn kapotte knie en dat is pijnlijk, en het wordt elke dag erger en pijnlijker!! Ben zelfs heel benieuwd naar hoe lang werken op het fabriek mij nog gaat lukken, maar we blijven rer tegen vechten!!We gaan ervoor en de 12 de weten we meer, we zijn heel benieuwd hier!! Gaat het de derde operatie worden, of stel ik mij aan hihi!!


 YENZO DIRKX LABRADOR 10 JAAR...

                oftewel VRIEND!!

Hij kan zo heerlijk zonnen, je in de smiezenkrijgen en dan zeggen van opz.....n met die camera, ben je weer daar vrouwke hihi!!

Het is een hele lieve maar veel eisende lab, met heerlijke streken die hem juist zo uniek maken///


we hebben dus volop aan de caravan gepoetst en we zijn erg in onze sas. want nu kan het leuke beginnen, inrichten!! Mijn vrouw geeft daar niets om, maar ik juist des te meer... dus de eerste snuisterijen staan er al hihi!!
 Met wat lekkere geurtjes gaan we het helemaal huiselijk maken...

de echte verhuis staat gepland halverwege maart...

We hebben dus nog een dike 2á 3 weken voor op te ruimen en te organiseren... langs de caravan komt een grote wite tent die aan alle zijden open kan {en gesloten natuurlijk!!} waardoor onze spullen veilig en droog staan maar wel lucht krijgen...


We willen met de echte verbouwings werkzaamheden beginnen rond April...

Het gaat dus een druk en spannend jaar worden, met veel veranderingen en aanpassingen... maar met ook heel veel liefde voor onze gezamenlijke hobby;

                              BORDUREN!!!





Want natuurlijk gaat deze blog voornamelijk daarover!!

Vandaag zitten we aan dag 4 van Het huwelijk en ik heb niet veel gedaan gekregen, 3.5 blokje... maar jéé wat wordt het mooi!! ben zo fier!!



Zoals je wel ziet heb ik dus niet veel gedaan, een kleine 350 steekjes, maar werd continu afgeleid vandaag!! Hopelijk kan ik voor het werk en na het werk nog wat doen...

Ik heb besloten bij dit werk iedere dag een foto te maken... zo zie je echt een proces van verandering!! Op borduurbloemfan fb vind je later op de week een album met iedere dag een upje!! Ben je nieuwsgierig en wil je het huwelijk echt opvolgen, kijk dan zeker eens op fb!!

Oh en een leuk feitje op www.borduurbloempje.be hebben ze weer geweldige nieuwe items!! Kom zeker eens kijken, want er zitten weer schoontjes tussen.... ook op borduurbloemfan heb ik een upje gedaan voor borduurbloempje met prijzen en info!!


Iedereen bedankt voor het lezen van weer een upje op deze blog... nog een hele fijne nacht toegewenst en heel veel borduurplezier de aankomende week...

Slaap zacht!!

Trouwens de blog die ik nu helemaal aan het lezen ben is die van Caroline Lord Art And Craftwork, www.crazyforheaddesigns.blogspot.co.uk, geweldig om te volgen.... net als al die andere!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten