borduurbloemfan

woensdag 26 februari 2014

geen vooruitgang!!!!!!

Hallo mede borduursters.....


Ik heb echt geen vooruitgang geboekt!!! Maar ook echt geen!!

Ik zit met de namiddag te werken deze week en dan is er gewoon geen tijd voor, zo vervelend!!
Ik weet het ieder steekje is er 1, maar ik wil er meer hihi!! Maar het kost tijd, een uur is zo vorbij, en ik ben bang dat ik de tijd uit het oog verlies en dan te laat zou komen...

Dus van in de ochtend borduren, nope!!

Daarbij denken jullie nu ´en na het werk?´ awel ik zit met een vervelende zeurende pijn in mijn linkerknie...
Gisteren is dien pijn zo erg geworden dat ik er aan dacht om naar de spoed te gaan... maar het idee van mijn vrouw die kwaad zou worden als ik naar huis kwam en het idee van mijn contract dat ik misloop hield me toch sterk en op het werk hihi!! Tuurlijk heb ik het gehaald, maar op sommige momenten stond het huilen me nader dan het lachen...ben dus heel benieuwd naar vandaag... maar ik heb nieuwe pijnstillers, ze zijn  zo sterk dat je er maar 2 van op een dag mag nemen... heb alleen wel slecht geslapen, maar deze morgen na mijn vrouw naar het werk te hebben gebracht heb ik op de bank geslapen tot wel 09.00u!!! Dat deed goed en gisteren ben ik al gaan slapen na een rappe douche en lag ik er om 22.45 u al in, denkend dat ik pas om 22.10 u thuis ben hihi!!

Maar alles komt goed, sorry voor het gezaag over gezondheid enz; daarvoor lezen jullie deze blog niet, maar helaas hoort het nu wel bij mijn leven... we gaan vandaag voor een goede dag!! En hopelijk eentje met wat kruisjes die ik kan tonen...

dag 3

en dag 5 {25-2-2014} zoals je ziet niet veel meer!!

Ik hoop van het weekend de helft van deze pagina af te hebben, dat gaat mijn doel zijn, ik moet toch veel rusten met mijn knie dus dat is het uitstekende moment!! En ik heb ook nog de maandag verlof, dus we gaan voor meer hihi!!

Voor iedereen nog een fijne werkweek en borduurweek en tot de volgende update...

Ik ben nu de blog aan het lezen van My Frozen sunshine, van Lesleyanne Smith, ze is naar polen verhuisd en maakt een mooie head... mooi om te lezen...

Oh en let zeker op Het borduurbloempje, zo als bij de vorige post, er is weer heel wat opkomst!! Spannend!!

Lieve en warme groetjes imke

8 opmerkingen:

  1. Af en toe moet je ook lekker even kunnen klagen toch?! Ik heb zelf altijd problemen met Migraine aanvallen. En dan baal ik, dat ik ik niets kan doen en me dag gewoon kwijt ben ;-) I hoop dat je been snel wat minder pijn doet! Morgen moet ik ook weer werken (had lekker drie dagen vrij) Maar het liefst blijf ik lekker thuis om weer lekker verder te borduren of andere crea dingetjes ;-) Ik hoop ondanks je pijn dat je toch nog een leuke dag hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja indd!! En ik heb dan geen migraine, maar ik kan me voorstellen dat dat een zeer vervelende aandoening is... Ik hoop dat ik de 12 de een oplossing krijg, loop nu met mijn brace om en dat gaat beter, dus geen klagen meer, ik slaap gewoon lekker meer!! Kan alleen maar goed doen... bedankt voor je berichtje, dit had ik niet verwacht!! Zo lief!! En ja, vandaag gaat het wat beter, heb zelfs het huishouden kunnen doen en ook nog een blokje geborduurd... als ik strak niet te moe ben, dan ga ik een rijtje af hebben... nog een hele fijne werkweek voor jou

      Verwijderen
  2. ziet er goed uit hoor,mijn lukte het ook niet van de week om te borduren,ook omdat ik zolang moet wachten voor de pijnpoli en ik krijg er niks voor om het te over bruggen,hoorde dat mijn arts die ik altijd heb gehad weer aan werk is.1 belletje en kan als mee zit vrijdag al bij deze geweldige arts terecht

    liefs hermien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lieve hermien, we ziten zo een beetje in hetzelfde schuitje, pijn hebben die onzichtbaar is en er is niets aan te doen, zelfs de dokters nemen je niet voor waar... jammer dat je geen pijnstilling kreeg, kan me niet voorstellen dat ik deze pijn zonder zou moeten doen, dan was er van werken geen optie... Ik hoop dat je vrijdag een oplossing krijgt en het weekend wat beter kunt gaan... Bedankt voor je compliment over het zeer kleine rijtje dat er geborduurd is!! Ik hoop na maandag meer te kunnen posten... lieve groete

      Verwijderen
  3. de ene keer een beetje meer dan de andere keer, hier is dat ook zo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja u heeft gelijk, alles op zijne tijd, maar dit moet af voor augustus dit jaar hihi!! Anders is het effect van het werk verdwenen!! Bedankt voor uw bericht ...

      Verwijderen
  4. hey dames,veel pijn heb ik niet, maar op het werk loop ik heel de dag aan m'n borduurwerk te denken hahaha of moet ik dat ook als een ziekte beschouwen,veel beterschap allemaal....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey beste Lea, dat is indd ook een ziekte en een zware hihi!! Je moet het maar hebben... ik wens je er heel veel sterkte mee... het is wel een besmettelijke ziekte... dus pas op dat je ons niet allemaal aansteekt hihi!! Bedankt voor je berichtje, even lachen doet goed!! Heb een smile dus deze dag kan niet meer stuk!! Mercikes je bent de beste...

      Verwijderen