borduurbloemfan

zondag 9 februari 2014

heerlijk wekendje


HEERLIJK WEEKENDJE THUIS!!

Het enige dat we dit weekend buiten huis hebben gedaan is inkopen bij van craenenbroek!! Zie hierboven de heerlijkheden van mijn dagje shoppen hihi!! Hij heeft er wel al oren naar, net als dien andere twee!!

Mijn vriendin heeft verschillende ´speeltjes`gekocht, als eerste een party tent voor op de minicamping {de plaats van onze woonst tijdens de langdurige verbouwing}!! maar daar heb ik geen foto van want dat zit in een saaie doos haha!!

de nog ingepakte ladder van mijn schatje

een of andere moersleutel hihi!!

deze dus....niet mijn ding!! geef maar borduurnaald hihi!!

mijn aankoop natuurlijk, een vochtopnemer voor in de caravan, zo lief!! veranderd van kleur wanneer hij vol is!!
en nog een speeltje voor mijn vrouwke, een breekijzer, voor tijdens de verbouwing blijkbaar!!

Je ziet het, ze is flink verwend, net als mijn honden!!

Ook hebben we de verjaardag van mijn vrouw nog wat nagevierd met een lieve vriendin.... bedankt cindy!!





de lieve vriendin
Dan op borduurgebied: heerlijk kunnen door doen dit weekend door het vele thuis blijven...

Zie hier het resultaat tot nu toe van lieve baby:
dag 36 ondertussen pag 11


Gaat echt heerlijk vooruit, onder het borduren door heerlijke koeken gebakken voor mijn hondjes
ze hebben genoten...

dit waren 4 verschillende; vis, vlees, noten en kokos
Ze hebben dat hier heel graag, nog liever dan de aangekochte van hierboven....
Een deel gaat in de diepvies voor een andere keer, de rest gaat lekker deze week in hun mondjes verdwijnen!! Zo heerlijk om te zien dat ze er van genieten, hun manier van waardering!! geweldig!!


Een heerlijk weekendje genieten dus.... het is alweer voorbij, morgen begint de werkweek weer en ik sta met de namiddag, dat wilt zegen van 14/22!! dus heel weinig stiktijd!! Jammer, hopelijk vind ik ergens tijd voor wat steekjes, maar eerst het huishouden enz...

tot de volgende update, ben nog volop bloggen aan het lezen van jullie, geweldig al dien werkjes en levens, geniet ervan

Lieve en warme groeten imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten