borduurbloemfan

dinsdag 1 april 2014

opstoot

Het is weer tijd voor Fybroland hier in huis.... ik heb de laatste twee dagen zwaardere dagen met pijn en ongemak... spijtig, want het ging redelijk de laatste tijd... hierdoor was er dus geen internet voor mij, te vermoeiend....

Maar deze morgen precies wat frisser opgestaan, hopelijk vandaag dus een betere dag... we gaan ervoor!!

De laatste dagen is het hier weer wat rustiger, gisteren gewoon wezen werken ondanks de vermoeidheid en de pijn, het was zwaar, was heel zwaar, maar ik hield vol!! Was blij dat het twee uur was, dat dan weer wel hihi!! Daarna Darco de leiband omgedaan en hop naar buiten, ik moest een toerke doen, even een frisse neus halen, we liepen wel 1.5u!! Hij was stikkapot en heeft de rest van de dag geslapen hihi!!

Ben ook heel stout geweest voor mijn lichaam, heb chips, een ijs, een h/k broodje gegeten en een buikpijn dat ik kreeg, het stuurde gelijk signalen dat het dit niet meer gewoon was!! En gelijk heeft, dus vandaag lever ik mij niet meer over aan medelijden, maar gaan we weer voor gezond!! Ik neem lekker vers brood met kaas mee en 2 mandarijnen en fruitsap!! Zal het buikje stukken fijner vinden!!

Waarom ik gisteren zo down was? awel er is hier zo een situatie dat ik geld wil lenen aan mijn vader {veel geld} en ik heb dat, maar ik kan het niet missen door de verbouwing/bruiloft, maar nu voel ik mij een hele slechte dochter, want ik heb het geld en hij heeft het nodig.... en wat betekend geld nu in principe, van alles gaat er door mijn hoofd, maar mijn vrouw is standvastig, dat bedrag dat hij vraagt krijgt hij niet, de borg voor de woning die hij gevonden heeft hooguit!! Dat is dan nog een aanzienlijk bedrag!! 3x de huur {600€}, maar ik gunde het hem zo, en ik voel mij wat slecht hierover!! Maar eigenlijk zou ik gisteren mee gaan naar Weert {ned} naar een tante die in het ZH heeft gelegen, maar ik kon hem niet onder ogen komen zonder heidi, omdat ik weet dat ik dan zou zwichten, hij blij, vrouw boos, nee dat kon ik niet!! Zondag gaan we naar daar, dan heb ik een sterk iemand langs hihi!! We komen er wel uit!! Er zal wel een oplossing worden gevonden!!

Vandaag gaan we weer voor een productieve dag, strak na het werk ga ik misschien nog een toerke doen {was wel fijn}, dan brood bakken en eten verzinnen {daar we de auto pas morgen terug krijgen, kan ik niet naar de winkel} dus verzinnen we iets wat hier in huis is, ook dat zal wel lukken, maar daarna wil ik toch nog eens een receptje uitproberen dat ik onlangs in de Libelle las, lekker want dat kan in de caravan niet, want ik heb  geen oven tot mijn beschikking!!

Dit weekend gaan we de tweede tent zetten, en dan is achter klaar en kunnen we gaan inruimen, ben toch benieuwd hoe het gaat zijn om 6 tot 12 maanden te leven in de caravan, heb er stiekem wel zin in!! Mijn vrouw totaal niet hihi!!

Lieve en warme groetjes imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten