borduurbloemfan

vrijdag 11 april 2014

het huwelijk, eindelijk een upje...

Het heeft lang geduurd, er is ook zoveel te doen, maar hier is een klein upje van het huwelijk!! Ik zit op dag 51!!!!!

lang geleden ....

afgelopen weekend, vandaag zitten we op dag 51 van het huwelijk...

Het is wel duidelijk nu, borduren en verbouwen gaat niet samen, helemaal niet zelfs.... pijn en verbouwen gaat ook niet samen, dus draag ik mijn brace weer om de knie, kan ik toch meehelpen...
Hoe graag ik dus ook wil borduren, om 22u ben ik zo moe!!! van de hele dag rond te lopen dat ik het niet op kan brengen, de bank lonkt.... en ik val er in slaap na een uur thuis te zijn!! {ik slaap onder i.v.m.darco}

Voor het werken is er veel te doen, papierenwinkel, mail bijhouden voor de verbouwing, de huishouding, koken, buiten ronde, darco verzorgen enz.. nee van borduren komt dan niets!!!

Ik hoop spoedig rust te krijgen want ben moe, er komt vandaag zelfs niets uit mijn handjes, helemaal niets, heb alleen maar vier kussens gewassen van de jongens, tja niet ik maar het machine....en heb het huis gestofzuigd, stofzuiger was gebruikt voor de kussens, dus was dat een logische stap....

Vrouw gaat een frietje halen vandaag, ze had even genoeg van gezond denk ik... ook ik doe het de laatste dagen minder goed, toetjes {met hagelslag}, chips belanden weer in de maag en ja ik voel me schuldig!! Mar daar tegenover staat wel dat ik gezond eet, gevarieerd met gezonde groenten, fruit eet met de bosjes en GEEN frisdrank meer heb gehad sinds meer dan een maand en ik MIS het niet!!!! Geweldig!!

Dus ergens doe ik het goed, maar het kan dus vele malen beter, snoepen op het werk is er ook niet meer bij, gisteren was het ananas, bosbessen en mandarijnen die verdwenen hihi!! heerlijk!!

Maar het kan dus altijd beter....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten