borduurbloemfan

maandag 28 april 2014

wat een nacht....

Wat een nacht!!!

Ik ben om 04.15u naar de spoed moeten gaan vanwege pijn die niet houdbaar was, mijn bovenrug, mijn borst alles deed pijn!! Ik dacht aan een longontsteking!! Op de spoed meteen door gemogen, foto´s, bloed alles hebben ze gedaan, maar alles was goed!! De maag was te gevoelig daarvoor moet ik nog bijkomend onderzoek doen, maar voor de rest een zware opstoot: dus conclusie een tweede welkom voor mij in Fybroland, maar de hevigste ooit!! Heb nog nooit ervoor naar de spoed gereden, dit maakt me bang voor de toekomst!!

Nu gaat het, heb er drie dagen verlof op laten zetten, zodat ik niet op de ziekenkas moet....

Ben benieuwd hoe lang ik erover ga doen om er bovenop te komen, want dit was overweldigend!!

1 opmerking:

  1. Oei, dat klinkt niet zo goed.
    ik hoop dat ze snel iets vinden!
    Ik had je finish van het blad van het Huwelijk ook nog niet gezien.
    Mooi is het.

    BeantwoordenVerwijderen