borduurbloemfan

maandag 5 mei 2014

de bouw gaat vooruit, net als het huwelijk!!

Er wordt hier hard gewerkt, heel hard!!





Zoals je ziet is er al heel wat gedaan op die paar dagen, onze aannemer werkt goed door...
Er zijn ondertussen wel wat strubbelingen geweest met aardgas en elektriciteit, kwestie van een oud huis, pfoe!! Alles brokkelt ook nog eens onder onze neus af, letterlijk!! Maar het wordt allemaal netjes afgewerkt door de mensen om ons heen...

We hebben een goede hulp aan E, die iedere zaterdag en vrije dag komt helpen met de werken die ze hier zelf doen, echt heel fijn!! Ik kook dan een lekkere maaltijd en voorzie in drinken e.d... meer kan ik niet, want dan lig ik plat haha!!

*********************************************************************************

Met mijn gezondheid is het sukkelend sinds de opname op de spoed, maar sinds gisteren gestopt met de pillen die ik moest nemen, want ik werd er zo mottig en ellendig van... moest in de middag echt gaan liggen...
De pijn is goed te doen nu, met momenten zelfs geen pijn, dus gelukkig gaat dat goed!!

*********************************************************************************

Dan het huwelijkspatroon, awel dat gaat héél goed!!

dag 75...
en weer bijna een pagina af....
*********************************************************************************
Dan nog wat foto´s van de plantjes die het hier heel goed doen, ongelooflijk dat ik al mijn tweede jaar door doe met al deze plantjes, echt genieten is dat....





Lieve en warme groeten imke




4 opmerkingen:

  1. Wow, wat een tempo heb jij! Ik durf nooit aan zo'n groot werk te beginnen, want dat komt bij mij nooit af. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. echt doen anders, want het is zo mooi als je eraan bezig bent... je ziet echt de persoon verschijnen en dat geeft een ongelooflijk goed gevoel!!

      Verwijderen
  2. Dat gaat daar allemaal goed vooruit zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja echt hé, ben er ook heel fier op!!

    BeantwoordenVerwijderen