borduurbloemfan

woensdag 28 mei 2014

herbegonnen met goede moed!!

We gaan weer van start, heb een paar uur geslapen...

Dat kan wonderen doen normaal, maar vandaag niet, voel me nog altijd een dweil...

Alles voelt verstopt, vooral mijn mond doet pijn, ook hoesten is een nieuwe fase die er sinds een paar uur bijgekomen is, maar niets houdt ons tegen.... we gaan door met het huwelijk!!

Op naar een klein stukje, een afwerking van een rij!!


ben stiekem toch wel trots dat ik dit kan en mag doen voor mijn toekomstige vrouw...

haar fiere gezicht iedere keer als ik een pagina af heb, jee dat maakt de kruisjes alleen maar mooier!!

Lieve schat, dit wordt mijn nalatenschap voor jou!! Met alle liefde gemaakt!!


Tot de volgende update, waarschijnlijk met een pagina finish!!

Lieve en warme groetjes imke


3 opmerkingen: