borduurbloemfan

zaterdag 24 mei 2014

Dag 93 van het huwelijks patroon!!

Ja ja, eindelijk mag ik zeggen dat ik een mooie vordering heb gemaakt!!

Want 632 zit er eindelijk helemaal in!! JIPPIE!! ikke fier!!


nu nog de haren van corry en opvullen...

Wat hebben we nog gedaan vandaag? awel rustig aan met de vrouw, zodat ze kan bekomen.. om 12.00u stond ik haar op te wachten en het ging haar, ze heeft een uurtje of twee geslapen en toen wilde ze naar weert!! Weer veel te veel ingekocht!!



zo ben ik dus 2 bloezen rijker!! En ook bij de AH hebben we ons iets wat te goed laten gaan... lekker eten en veel te veel ongezonde rommel!! van mijn goede voornemen maanden terug schiet niets meer over, ik hoop dit toch weer terug op te kunnen pakken zodra ik er de innerlijke rust weer voor heb!!

Maar ook aan onze jongens is gedacht en vooral aan raico!! Hij heeft veel energie en die kon hij niet kwijt door het kapot maken van zijn vorige lievelingsbal...Maar nu!


hij is er helemaal dol op!!




en een lekkere schink!!

En dan gaan we nog even wat werken voor in de werf tuin, want er moet een gat dicht gemaakt worden en de dag is voorbij!! 

zo een weekend gaat voorbij in een oogwenk!!

Lieve en warme groeten imke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten