borduurbloemfan

zaterdag 10 mei 2014

blz 5 is af, we hebben een finish op 10/05/2014

Na 80 dagen borduren {met tussenpozen} ben ik eindelijk klaar met  in totaal 5 pagina´s, en wat wordt het mooi!! Over deze pagina heb ik 17 dagen gedaan...Dat is redelijk, maar kan beter, maar wat veel confettisteken zaten erin verwerkt, pfoe!!

Hier een fotocollage van deze pagina!!

het ging op deze pagina voornamelijk om de haren van conny...


ziet er echt goed uit!!


Al zeg ik het zelf haha!! ben gewoon te fier!!


zo moet het worden...


Dit stuk is nu gemaakt en dat is...


dit stuk op het patroon, x

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat er weer een pagina af is!
    Ik vind dat je behoorlijk snel gaat.
    Het hele plaatje is ook wel eens leuk om zien.
    Je hebt nog een heel stuk te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je lieve woorden... hoop snel een rij af te hebben, zo dat ik eens een steekje kan zetten aan lieve baby!!

      Verwijderen