borduurbloemfan

maandag 26 mei 2014

dag 96

gisteren lekker na het werken op de bouw door kunnen doen aan het huwelijk!!


voor


na

nog even we hebben een pagina finish, zeker voor vrijdag!!

vandaag is fybroland op bezoek, dus doe ik rustig aan!!
heb juist afgewassen, vrouw heef nog om eten gevraagd voor morgenmiddag en dan is het platte rust!!
de reden van fybroland is deze keer wel logische, gezien de hoeveelheid werk die we gisteren hebben gedaan op de bouw...




maar als de dagen verstrijken, zal ook de pijn weer gaan liggen...
Hopelijk is ook de opgelopen onsteking aan de getrokken tand snel van de baan...

Maar vooral gaan we dezer dagen niet meer te hard werken, mijn vrouw ontlasten door het huishouden over te nemen en hopelijk veel borduren...

Lieve en warme groetjes imke

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je nu ook een blog hebt! Dat heb ik helemaal gemist, ik vind het veel handiger dan google +.
    Je borduurwerk gaat behoorlijk hard hoor!
    Succes met de verbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mercikes lieverd!! Ik heb al een tijd een blog, sedert een maand of zes denk ik haha!!

      Verwijderen