borduurbloemfan

zondag 1 juni 2014

complete rij!!


Hoe gelukkig kun je zijn???

Héél gelukkig, heb een volledige rij sinds gisteren morgen 11.00u!! Wat een top gevoel geeft dat...

Het heeft 100 dagen geduurd...

Voor de nieuwe rij hoop ik eerder klaar te zijn, maar met de vooruitzichten gaat het denk ik krapjes worden, want ondertussen trouwen heidi en ik natuurlijk voor de echt!! En daar komt nog heel wat bij kijken haha!!

We hebben eindelijk onze kleren, whoop whoop!! en het wordt een pracht dag!! Alleen al voor de kleren van mijn toekomstige!! Ze is echt sjiek in haar trouwpak!!

Maar meer los ik niet, foto´s volgen na 2 augustus haha!! We trouwen in de vakantie dus... tijd genoeg om een goede update te doen!!

Ook de ringen zijn gekocht en besteld!!

Nu nog een kapster en make-up en we zijn ready!! De trouwkaart gaat volgende week klaar zijn!! 
Morgen nog precies 2 maanden....

Maar ondertussen doen we vrolijk verder een het huwelijk van haar ouders...ik wilde eigenlijk veranderen van patroon, maar het idee dat ik de ouders dan niet zie tevoorschijn komen!! En ook de vrouw wilde dat ik doordeed... ah ja, ook zei is met smacht aan het wachten op dit borduurwerk dat zo belangrijk voor haar is!!
En maar pronken tegen haar zussen... zo lief!!

Ik ga een borduurraam bestellen via anneleen, vanaf volgende week krijgt ze ze binnen... vind het vervelend werken zo, want je kunt niet door doen en je  hebt altijd maar stof overschot, zo vervelend!
binnen in de caravan gaat dat nog, maar buiten, nee, daar gaat het borduurraam een heerlijkheid zijn!!

Wil je meer zien en weten over anneleen haar werk8 kijk eens op www.borduurbloempje.be, ze heeft heel veel nieuwe materialen en patronen... ze is heel goed bezig aan haar boek en ook het fotoborduren gaat goed, ze verkoopt er heel goed van... het is echt haar passie deze site, haar winkeltje dat eraan komt!!, haar boek en zeker ook haar borduurdames...

Tjee hoe meer kun je pronken over dez geweldie dame, je moet het toch echt zelf ervaren haha!!

Maar om verder te gaan met het huwelijk!! gisteren nog lekker door gedaan...

heel veel zwart ofwel 310, nog 2 volledige rijtjes en iets meer, hoop ik vandaag toch veel aan bij te kunnen doen, als niet af te hebben, wordt het pak van vader jan...

Dus we gaan lekker verder, terwijl de vrouw lekker verse soep gaat maken!!

Op naar een stralende zondag...

Lieve en warme groeten imke

4 opmerkingen:

  1. Je gaat echt hard hoor! Heel goed van je. Gewoon lekker doorgaan.Misschien kan je een foto op je blog zetten hoe het moet gaan worden? Ik heb dat denk ik gemist en ben erg nieuwsgierig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijn gevoel hé, als zo'n rij klaar is.
    Als ik het goed begrijp, is het naar een echte foto van je vrouw haar ouders?
    Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig werk, leuk je blog gevonden te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel vrouwke... leuk dat je lid bent geworden... maakt me een gelukkig mens... met smacht wacht ik op je volgende youtube filmpje... in mijn volgende blog zal ik je vermelden...

      Verwijderen