borduurbloemfan

donderdag 26 juni 2014

Dag 126 en dag 3

Hoi iedereen...

Als je dit volgt dan weet je dat ik bij deze pagina een upje doe iedere keer eer er een kleurtje gedaan is, deze pagina heeft zovéél verschillende kleurtjes, dat mij dit een mooie groei leek!! Dus hier een upje, vandaag drie kleurtjes gedaan!!!
voor 3031

na 3031/ voor 898

na 898/ voor 435

na 435/ situatie nu!!

Het ziet er mooi uit, alléé dat vind ik toch!!

Gisteren op TD dag heb ik niet veel verricht!! Te moe en ik sliep veel...
Nog altijd een beetje last van Fybroland....

Dus ook nu ga ik slapen....

Allemaal een fijne nacht namens mij en deze lieve jongen die altijd bij mij is...


lieve en warme gr imke

2 opmerkingen:

  1. Wat wordt hij mooi je borduurwerk en duidelijk, net een foto op zich wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel lieve jolanda kok.... dat is een groot compliment

      Verwijderen