borduurbloemfan

maandag 23 juni 2014

Dag 123 HH

Eindelijk kan ik weer een kleuren finish laten zien....

Kleur 938 zit er ook in en was wat meer dan de andere, maar door het drukke weekend { za taart bestelling in Tielt en zo rond voor kaarten en 2 terrasjes met de vrouw en huishouden} kwam het er gewoon niet van... heb gisteravond om half tien een heel klein beetje gedaan, maar dat was niet de moeite... vandaag is Fybroland op bezoek in de vorm van pijn en vermoeidheid, waardoor ik moet rusten en dus wel wat gedaan heb gekregen... al heb ik wel geslapen van 14.30 u tot 17.00u}

Maar hier dus een voor en na!!
voor

na { kleur 938}

Prachtig niet? je ziet steeds meer, alles sluit langzaam aan in het gezicht!! Maar ik moet nog zéér véél kleuren doen....

Hier borduur ik trouwens!!

Dit is ons bed in de caravan.... Wat je ziet is de rand onder het raam dat ik ingepalmt heb!!
Ik slaap dus aan de binnenzijde haha!!

de garen van uiltjes....


Mijn Tusal


Mijn bakje van HH en een kleinere borduurring


Borduurblad, patroon uiltjes en werk uiltjes...

Zoals je wel ziet, het borduren is overal aanwezig!! Er is geen dag dat er geen steekje gedaan wordt...

En ondertussen doet onze aannemer mooi werk:



Ook de voorkant is volledig, alleen de achterkant dus nog...

Maar ik ga nog eens rustig aan verder doen en genieten van de avond en een nieuw kleurtje...

PS: met mezelf de afspraak veranderd van wanneer wat te borduren....

Het om de maand HH en LB blijft, maar op Woensdag ga ik borduren aan Uiltjes... zodat ik dit afgeraakt, ben nu zo ver!!


Eigenlijk voor zo´n goedkoop pakketje, sluit het mooi aan en borduurt het fijn...
Al is de stof stijf, maar ik verwacht uiteraard geen kwaliteit...
Maar een heerlijk TD werkje...


Lieve en warme gr imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten