borduurbloemfan

vrijdag 13 juni 2014

en daar hebben we POST !!!!




                                           Gedaan met wachten....


post krijgen waarvan je weet wat het is, blijft leuk...


Zo weet je dat je een hele lading met naalden hebt besteld.... en dat je er dus even tegen kunt!!
Tot ik met CB begin, dan heb ik op de 160 kleuren, denk niet dat ik hier dan mee toe kom... hihi!!


Bestel je één vergissing { oeps, wel al netjes recht gezet door Anneleen, maar ze heeft het toch gegeven...} ik bestelde één Naalden kussen, gebruik nu bank, bed en andere stoffen... en wilde dit eens fatsoenlijk doen zodat vrouw lief niet met haar derriere op een naald gaat zitten haha!! { zie het al voor me!} Maar Anneleen kwam er achter dat dit geen kant en klaar materiaal is, maar een kit!! Altijd leuk als je een echte creatieviling bent... uhum!! Nee op dat gebied twee linkse handen... dus het gedeelte van borduren, in een steken en zo doe ik en het naaiwerk gaat mijn vrouw doen... goede regeling vind ik!! Maar wanneer { denk wanneer pasen en kerst samen valt hihi!!} nee ik beloof ook deze zal wel goed komen, zonde anders... want het is mooie stof en kwaliteit en eens iets anders... misschien vind ik het wel heel leuk!!


met mooie lapjes stof e.d...


en garen en één naald haha!! LOL


mijn oh zo gemiste garen, gaan zo op een bobbin en dan gaan we er tegen aan... op naar een finish!!


oh de zeer uitgebreide handleiding telt 3 pagina´s


En een mooi vol dmc naalden doosje...


Voila ikke blij en jullie zien de geleverde post van het borduurbloempje, netjes verzorgd en vanavond zien jullie een finish... beloofd!!!


Lieve en warme groeten imke


1 opmerking:

  1. tjonge, een hoop nieuwe spulletjes zeg! Dat voelt vast alsof je jarig bent :)

    BeantwoordenVerwijderen