borduurbloemfan

woensdag 18 juni 2014

Borduurbloempje....



Dit mooie patroon van anneleen brants heeft het grote genoegen gekregen om naar FINLAND te mogen haha!! Ik las het juist op facebook en vond het zo´n mooi nieuws voor haar dat ik het jullie echt niet wil onthouden... Want het mooiste van al is: het komt door een blog { iemand die voor haar borduurt heeft een blog en deed daar over schrijven en iemand uit Finland merkt dit op en hop hop het was verkocht} geweldig toch, ben zo trots op haar... ze doet het echt goed.... ze heeft heel veel leuke en unieke ideeën, ze wilt er echt voorgaan, ze heeft passie en straalt dit uit!! Binnenkort komt zelfs een eerste boek uit... en ze is nu al dingen aan het verzinnen voor een volgend boek, dus heel veel passie... daarnaast doet ze heel goede zaken met DMC { in mijn ogen een topmerk} en is de beste verkoopster in benelux wat betreft Soluble en Magic guide


Om heel eerlijk te zijn, ik zou niet meer zonder de magic guide willen voor grote werken, het is zo een hulp... het werkt heerlijk!! Kan het echt iedereen aanraden, is zijn geld meer dan waard...

Maar ik had het er dus over dat ze bij DMC al goed bekend staat haha!! Ze gaan haar ook helpen sponsoren bij haar boek, uniek toch!! Ben echt blij voor haar... daarna komt er nog reclame voor het boek bij naar alle waarschijnlijkheid de LIBELLE!! Laat dat nu juist een geweldig blad zijn!!!

Ja onze Anneleen  Brants komt er wel...

Wil je trouwens zien op welke blog Anneleen The Face heeft verkocht? Awel hier, even door scrollen naar beneden en je ziet deze en je ziet een linkje naar de site....

Anneleen ga zo door lieverd, je komt er wel... ben trots op je!!

Lieve en warme groetjes imke 

2 opmerkingen:

  1. Je link naar dat blog werkt helaas niet....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. och gij? en ik heb hem nog getest en toen deed ie het? Zodra FB het weer doet zal ik hem nog eens online zetten hier!! Bedankt voor het te melden

      Verwijderen