borduurbloemfan

zondag 15 juni 2014

Dag 115

We zitten alweer op dag 115, ongelooflijk hoeveel dagen ik alweer bezig ben aan dit patroon...

115 dagen dat is toch al heel wat en heb nog zeker 200 dagen nodig schat ik!! DAt wilt zeggen dat dit project 1 jaar heeft geduurd op het einde van het verhaal...

Mijn vrouw heeft wel een plaatsje voor haar ouders, in het nieuwe gedeelte van het huis { de achterbouw} is een gangetje dat lijdt naar keuken, badkamer, wc, washok en de buiten, ze wilt het of boven de badkamerdeur hangen, dan springt het meteen in het zicht met binnen komen, ofwel aan de rechterkant
 { muur van de keuken} dat was wel leuk om te horen dat ze daar al over fantaseert haha!! Wilt zeggen da ze het waardeert... en dat is echt heel fijn natuurlijk, want het kost veel tijd om zoiets te maken...

Maar nu zitten we dus op pagina 8 en dag 115 is bijna voorbij... ik doe nog wel wat kruisjes, maar veel verschil zal het niet maken /// dus hier een upje voor jullie.... ben 3 dagen bezig met deze pagina





Wat je ziet is de schouder die doorloopt naar de nek van Jan... het onderste witte gedeelte wordt confetti dat samen de bloemen gaan vormen van Corry

Maar er moet nog wel heel wat zwart volgen....

Daarnaast zijn mijn vrouw en ik gisteren naar weert geweest { schoenen en ondergoed gekocht voor de trouw hihi!!} en een leuk borduurblad... en ben helemaal wild van de Pauw en de bloemen... iets voor later??? Dromen mag niet??? haha!! Hier ik wil jullie het niet ontnemen om mee te genieten en te fantaseren 

Lieve en warme groetjes imke





allemaal even mooi en gewild

1 opmerking: