borduurbloemfan

donderdag 12 juni 2014

mijn huwelijk!!! kaart

ondertussen dat ik nu HH borduur, ben ik ook bezig met de voorbereidingen voor mijn eigen huwelijk!! En die staat letterlijk bij de deur, want over een 6 weken is het daar!!

daar we vorige week de kaarten al hadden en volop aan het uitdelen waren onder vrienden, kwamen we er achter dat er één groot gemis was!!! DE DATUM!!

Dus terug naar de drukker en hop hop we hebben de datum erop!!! nu kunnen we dus echt gaan uitdelen
{ sorry mensen zonder datum, maar wel fijn dat jullie deze zelf noteerde uhum hihi!! { waren ´maar `5 mensen gelukkig!!}

Maar deze middag terug beginnen vouwen, scheuren, nog maar wat meer vouwen en in enveloppen doen...

Alle losse onderdelen, nadat deze gescheurd waren van één geheel...


de kaart op zich zelf, met 2 losse kaartjes erbij!!

Liefde kost niets als je het krijgt, maar is onbetaalbaar als je het hebt
Heidi en Imke 
2-8-2014




Ja wij trouwen !!!

Ongelooflijk, maar nog even en we zijn vrouw  en vrouw en mag ik het wettelijk ook zo zeggen haha!!
Nog geen 15 jaar geleden was dit onmogelijk, wat leven we toch in een goede en eerlijke tijd, NU!! 
Ik ben een gezegend mens....

Lieve en warme groetjes imke

6 opmerkingen:

  1. spannende leuke tijd voor de boeg, mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor! Veel plezier met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Jullie uitnodigingen zijn heel stijlvol.
    Ja, fantastisch toch dat dit kan hier.
    Zeggen dat mensen in andere landen geëxecuteerd worden als ze nog maar verliefd durven worden op iemand van hetzelfde geslacht!
    Heb vorig jaar ook mijn eerste homohuwelijk mogen meebeleven van mijn buurmannen.
    Heb evengoed een traantje weggepinkt als bij andere huwelijken.
    Want zeg nu, wat is het mooiste ter wereld, toch twee mensen die elkaar graag zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je hebt helemaal gelijk!! Het is ook heel erg dat het niet kan op andere plaatsen... maar ik probeer daar niet teveel bij stil te staan...want ook hier is het nog altijd een taboe voor vele, er worden nog altijd dingen gedaan die niet door de beugel kunnen... ik ben er open over, iedereen weet het, mijn omgeving accepteert het en ik ben makkelijk daar in, want doen ze dat niet, dan heb ik daar geen moeite mee... maar ik begrijp ook wel dat er mensen zijn die er moeite mee hebben, omdat het tegen de natuur is... maar aan de andere kant... ik heb de natuur niet gemaakt, ik ben ik en ik accepteer mijn eigen en ben volmaakt gelukkig...merci voor je lieve reactie!!

      Verwijderen