borduurbloemfan

donderdag 19 juni 2014

dag 119 en weer een kleur erin

Ja, zo gaat het lekker, ik kan weer een upje doen...

De volgende kleur zit erin: 839 DMC




Je ziet een mooi verschil { al zeg ik het zelf} en het ging ook zo lekker!!
Ik wilde maar niet stoppen, maar om 01.15u vielen mijn ogen toch zowaar bijna dicht, maar ik had het voor elkaar, ik had een kleur finish!! Helemaal happy met het resultaat van juist geen één dag borduren { drie kleuren erin gezet} zo gaat deze pagina heerlijk vooruit!!

En ik kan er nog 11 dagen aan borduren, dus denk dat een pagina finish er wel in zit deze keer!! Ondanks de vele confetti!!

Iedereen een fijne donderdag en geniet van jullie borduren net zoveel als ik dat doe....

                                        Lieve en warme groetjes imke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten