borduurbloemfan

zondag 29 juni 2014

Campingleven in foto´s

Onze raico support voor België 

Onze Yenzo vind de bloemen prachtig!!


Net als zijn vrouwke haha!!

De katten hebben geen schijn van kans....

want de invasie is al daar haha!! Ongelooflijk!!

En er zijn er nog onderweg...
{ we doen ze géén kwaad hoor, we laten de natuur de natuur}

Ons huis heeft volledig overal zijne steen, dus ook deze mooie bovenkant... van de buitenkant
komt er nu nog een dak en nieuwe ramen en dan op naar de binnenkant...

Mijn mooie vent!!

En nu ben ik aan het lezen kitten stitching, zo een mooie blog...
Ik ben van nul begonnen, en ben nu in 2013, dus ben al goed op weg...
Prachtvrouw, echt waar!!

Daarna terug naar HH want ik heb nog maar 1 dag...
Spannend!!

Mijn vrouwke is naar de voetbal kijken bij haar zus, dus heerlijk rustig hier!!
Dan moet er toch veel gedaan kunnen worden....

Een hele fijne zondag avond voor iedereen en morgen een upje tegen de avond voor hoever ik geraakt ben...

lieve en warme gr imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten