borduurbloemfan

vrijdag 13 juni 2014

Dag 112: pagina 7 compleet!!!






                                                      Dag 112




Eens een andere manier van foto nemen, zo zie je het ´geheel ` beter vind ik!!

Dit gaat een fantastische rij worden, kan niet wachten...

Maar eerst wat strijkwerk, want dien wacht ook en de honden eten en aandacht en dan ga ik op naar een nieuwe pagina... pagina 8 van de 30... met weer genoeg zwart, maar wel meer verdeeld... eentje met weer veel bruintinten... hoeveel bruin er bestaat in DMC vraag je? TEVEEL haha!! Maar zo schoon!! 


En nu geef ik mezelf een schop onder de kont.... en ga ik aan de strijk, zodat er dit weekend lekker verder gedaan kan worden aan HH....

Lieve en warme groeten en iedereen een fijn weekend... { vind al jullie werken absoluut geweldig, lees nog altijd veel blogs, en kijk veel youtube.... en blijf me verbazen wat een prachtige hobby dit toch is...

                                             ************************************

5 opmerkingen: