borduurbloemfan

vrijdag 27 juni 2014

dag 127, Fybroland en 5 verschillende kleuren

Hey lieve lezers...

Het gaat me niet, verdorie!! Stomme fybro!! Af en toe heb ik echt zo´n hekel aan deze ziekte!!!
Ik weet het, ik moet het er mee doen, weg gaat het nooit meer, maar je krijgt er zo weinig respect voor!!
Vooral mijn vouw is daar erg in, echt afschuwelijk erg!! Ze begrijpt niets van mijn ziekte en wat het met me doet!! Hoe afmattend het is, hoeveel pijn ik heb en wat een strijd ik dagelijks lever om fulltime te kunnen werken, zodat wij ons deze luxe kunnen veroorloven:


Waardering is echt zeer laag hier!
Ik ben al een week een strijd aan het maken om maar te blijven doorgaan, slaap veel om mijn lichaam maar aan te kunnen, ben uitgeput aan het werk, maar ga door { met drie man extra boven de 4 die ik al volg} dit wilt zeggen dat ik een week 7 mannen heb gevolgd met rommel opruimen achter hun kont!, met ramen te wassen de zei plaatsen, met de vloer te vegen die zei vuil maken, met rubber knippen voor de P700 ramen 
{ een betere en nieuwere kwaliteit raam van Profel} enz enz.... mijn taak is eindeloos... en ik doe het graag, heel graag!! Maar het was een zware week!! 

En ik voelde het vandaag aan iedere spier in mijn lichaam, alles doet pijn { gevoelig aan knie, vingers, polsen, schouders en rug} en ook aanrakingen zijn gevoelig!! En moe, heel moe!! Kon er niet uit deze morgen... ik vraag een halve en krijg deze, maar eenmaal thuis heb ik spijt!! Want vrouw lief is het niet eens met mijn keuze... denken aan mijn gezondheid? hoe kom ik er bij? zo zijn al die v dagen die ik nog heb zo op, hoe kom ik er bij om mijn Ploegbaas van mijn situatie te vertellen, wil ik mijn werk kwijt? enz enz... gelukkig val ik zo in slaap!! Ik ben om 10.00 u thuis en om 10.45 u slaap ik wie een roosje... mijn armen languit gestrekt, en mijn vingers open om de minst weerstand te voelen... de benen proberen te ontspannen en eindelijk lekker te slapen.... tot wel om 15.45u, dat is heel lang!! En vrouw lief is dan ook al lang werken...

Ik kijk wat tv, geef de honden eten en voel me slap, en blijf in bed hangen... alles doet pijn en ik neem medicatie er tegen, het gaat nu beter en heb lekker wat kunnen borduren en dat zie je hier, de voors en na´s:

voor 436.... het begin van vandaag

na 436/ voor 3858

na 3858/ voor 738

ik heb weer bezoek!!

en nieuwe kleur, die in de afgelopen pagina´s nog niet naar voren is gekomen
na 738 / voor 3790

close up van de lichte kleuren

close up van het gezicht

close up van de bloem

na 3790/ voor 3772

na 3772 en tot heden...
Voor vandaag ga ik stoppen, 5 kleuren zijn voldoende en het is al bijna tijd dat vrouw lief naar huis komt...
Misschien dat ik nu een beetje respect krijg hihi!! Och ik begrijp het wel, ze wilt een goed leven en heeft schrik dat ik ontslagen wordt en het is een vrouw van principes... en door haar werk ik nog, dat is ook een feit een goed feit zelfs... maar iets meer knuffels en wat medeleven zou niet slecht zijn!! Maar die vind ik wel bij mijn lieve jongens... die nemen me precies zoals ik ben, met de pijntjes van fybroland...

Iedereen een fijn weekend

Lieve en warme gr imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten