borduurbloemfan

woensdag 18 juni 2014

Dag 118

Heerlijk door kunnen doen deze morgen en daardoor heb ik de volgende kleur er in zitten...

632 is dus af en dat geeft het volgende resultaat...

Je ziet zijn mond een beetje tevoorschijn komen, maar voor de rest blijft het nog een verrassing voor hoe het eruit gaat zien op deze pagina...

Ik heb besloten iedere keer na een kleurtje een update te doen, dus dit kan dagen of juist maar uren duren... zo zie je per keer het verschil, daar bijna alle kleuren in deze pagina voor komen ga ik ook een voor en na doen...

Daarnaast heb ik nog iets besloten en dat is dat ook ik ga beginnen met een rotatie, want lieve baby wordt echt verwaarloosd... kan haar zelfs geen wip meer noemen, maar eerder een ufo!!
En dat vind ik jammer, maar om toch echt goede vooruitgang te kunnen boeken bij beide, ga ik om de maand een wissel doen...

Er gaat dus ook wat meer variatie komen in de blog haha!!

Allemaal een fijne woensdag: lieve en warme groeten imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten