borduurbloemfan

donderdag 19 juni 2014

Dag 120, kleurfinish

We zitten al aan dag 120, ongelooflijk wat gaat dien tijd snel vooruit!!

Ik kan nog 10 ddagen werken aan HH voor ik ga wisselen met LB, ben benieuwd hoe ver ik geraak!!
Maar voor nu: hier is weer een kleurfinish, kleur 433 is een feit en een mooie ook nog!!

voor

na

Toch alweer wat moois erbij, jan zijn gezicht is precies wat voller... op naar de volgende kleur....

*********************************************************************************

Hier zijn ze deze morgen zeer vroeg begonnen op onze bouw, de welfsels worden gelegd... oh en den deze is nog zoooo moe!! Om 07.00u werden mijn lieve jongens zot en blafte de hele buurt bijeen... dus ze maar eten gegeven en daarna ze toch echt gemaand tot stilte, Darco { de echte bangerik} de caravan ingeloosd, daar ziet hij niets van het geweld buiten... mijn andere twee jongens zijn nu rustig aan het slapen { lees waken met een oog toe} en ik heb dus 433 geborduurd en ga nu nog wat blog lezen van kitten stitching...


Alé ga jullie weer laten en tot de volgende update...

lieve en warme groetjes en geniet allemaal van een welverdiend weekend... ik moet eerst nog van 14/22 u werken...

1 opmerking:

  1. Sterkte met al die bouwactiviteiten! En veel borduurplezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen