borduurbloemfan

zondag 29 juni 2014

Nieuw design

Wat vinden jullie van het rustige nieuwe design van de site????

Ik heb tevens de foto van het borduurbloempje veranderd om eens iets anders te tonen... dit is Lente en een eigen design van Anneleen brants.. daarbij heb ik haar naam er nu bij staan...

Ook heb ik al meer dan 5.500 die hier gelezen { terugkomend of niet?} en natuurlijk ik erbij gerekend is het toch al een mooi aantal voor het afgelopen half jaar... ik heb 9 volgers waar ik heel trots op ben en op bloglovin heb ik 12 volgers... allemaal nog maar kleine getallen, maar waar ik al reuze trots op ben...

Ik wil julle daar ontzettend voor bedanken...

Met vriendelijke en warme groeten imke

2 opmerkingen:

  1. Je achtergrond vind ik mooi, maar het lettertype leest echt niet prettig voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he vrouwke heb het aangepast... hopelijk leest het weer terug prettig....

    BeantwoordenVerwijderen