borduurbloemfan

dinsdag 1 juli 2014

een nieuwe maand...


Ik heb het niet gehaald, spijtig genoeg had ik er de energie gisteren niet voor en heb ik meer geslapen dan iets anders in de voormiddag... dus het blijft bij dezelfde 5 kleurtjes.. Ik vind het heel jammer, maar ik ben streng voor mezelf en ga toch echt doen wat ik mezelf opgelegd heb en dat is beginnen aan LB{ lieve baby}


Dit is mijn zusje van toen ze 6 weken was, ze was een leuke en makkelijke baby waar ik fulltime op deed passen... mijn Vader en Ex-Stiefmoeder werkte fulltime en waren aan het bouwen in Belgie...Maar wat deed ik het graag voor deze lieve kleine meid, we kregen een band voor het leven, die niet kapot te krijgen is heden ter dage... Ondertussen is ze 8 en zelfs bijna 9, wat vliegt de tijd...


Zover ben ik geraakt eer ik begon aan HH, dit was op 20 februarie 2014 en ik was bezig op pagina 9 en zat aan dag 48...


Maar ze ligt weer helemaal klaar om aan te beginnen en daar mijn stofzuiger mij in de steek laat en de vrouw dit moet zien op te lossen, heb ik wel wat tijd over om nu al wat steekjes te doen...


Alles wat ik nodig heb ligt klaar...


En daar zit ik dan... op naar een nieuw begin voor een maand...

P.S: morgen is het woensdag dus is het TD dag...

lieve en warme gr imke



2 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je heel hard gaat hoor! Allebei je werken schieten flink op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh dank je wel pauline, dat doet goed om dat te horen, vooral omdat ik zo streng ben voor mezelf!! hihi!!

      Verwijderen