borduurbloemfan

zondag 27 juli 2014

fotoblog!! 6 dagen voor het huwelijk!!


Laten we beginnen....


Een eerst iets luchtigs, iets leuks en iets wat we zeer lief hebben...




Onze Yenzo door het raam van de caravan... niet raar zou je zeggen!!!


nu wel niet, zie je het??

Hij ligt in een véél te kleine mand!! { Past wel kom nou!!}
en ligt prinsheerlijk!!


En dan onze lieve drukke jongen die carvan in/uit/in en uit gaat en dat zo´n honderd keer per dag en nu dus niet begrijpend om de commotie van de baasjes naar buiten kijkt en onze Yenzo ook ziet liggen...
Af en toe zou je toch eens in die koppekes willen kijken!!

Maar daar gaan we....

Een Vrijgezellige Dag 26/07/2014...


Wij hebben unieke vrienden... vinden wij...
Want we kregen doordat onze Trouwtaart niet doorgaat dit prachtige bloemstuk om mee te pronken op onze bruiloft....


Is het niet prachtig?


ook kregen we een geweldig boek...en


Een mooie foto van de dag zelf....




het begin van het boek heeft een
prachtige voorkant

een goede vriendin van mijn vrouw cindy

mijn vader is getuige op mijn bruiloft
daarbij zit mijn zusje kyliana

ik met een lieve vriendin ook een cindy,
de lief van dien andere cindy!!!

nog twee vrienden... leonie en jos...

en mijn vrouwke met een super meid...

tijdens carnaval heeft mijn vrouw grote schik
met onze vriendin lesley en haar nichtje Ellen

ook deze twee mannen zijn top!!

en nee het blijft niet bij Twee, dit was
de tweede haha!! Tijdens een Chouffe proef
avond in Weert met dierbare vrienden Cindy en Cindy

de vriendin van mijn vader is een top meid!!

Onze Niels is een geweldige jongeman

super vrienden zijn kostbaar...

wij tweetjes... bijnan vrouw/ vrouw!! WAUW

super leuk koppeltje

leuk gedaan deze leuke foto van ons tijdens de vorige carnaval

tijdens Lommel leeft hebben wij gezellige
avonden met een vriendengroep
aar natuurlijk C en C bij horen...

Mijn zus en haar vriend, wat zijn ze toch geweldig!!
Ben super blij met zo´n zus!!
Ben super trots op haar!!

Nichtje van heidi heeft een super leuke
man sinds twee jaar, maar is al samen sedert 13
jaar!! Proficiat allebei!!

Maar zot doen zit in de fam... dirkx/ bleyen

net als heidi haar zus haha!!

en haar oudste zus met haar man...

en daar heb je C en C weer haha!!
Hoe we houden van die twee???


We willen iedereen, echt iedereen bedanken voor zo een ongelooflijke leuke dag... eentje die we niet snel zullen vergeten!!
xxxxx

*********************************************************************************
Nu even in het kort wat er gisteren allemaal gebeurd is:

We werden opgebeld ´jullie moeten nu naar de straatkant komen`zegt durex aan de telefoon tegen heidi!! ´Ja maar ik moet nog naar de Toi Toi `zegt heidi, ´niks mee te maken, nu !!`dus wandelen we rustig die kant op, maar nog niet halverwege horen we een hoop kabaal onze kant op komen... ja hoor Cindy en Durex { annex Lesley} komen aangefietst, helemaal sjiek opgedirkt in FOUTE KLEDING en met een super FOUTE FIETS... een Cola fiets en een Jupiler fiets... ´hier heb je uwe grote wens Dirkx, een Bierfiets haha`en de dames hebben grote schik!! We vinden het geweldig bedacht en genieten ervan... de rode koppies zijn geweldig en een pluspunt!! We gaan ons op de minicamping omkleden en worden in Tiroler kleding gestoken!! Gezellig, we gaan er helemaal in mee en heidi, cindy en durex drinken nog wat inzegenings pintjes op de camping, wachtend op de precieze tijd om door te gaan... Eenmaal aan het fietsen hebben we grote schik, als met veel kabaal door het Fabriek gaan en bekijks hebben en rond zwaaien... We fietsen naar het cafe van onze goede vriend Steve en worden daar weer gezegend met een frisse pint en ja ja een cola... { margo moeder van steve doet cafe} ´en jullie zijn zo sjiek, hebben jullie er zin in?`´jaja, natuurlijk` zegt heidi, ´Maar waar is den Steve?` ´die moest dringend weg`zegt de moeder van steve en ze geniet en laat den dirkx denkend achter, maar niet voor lang, want ineens een hoop geschreeuw en gefluit en ja hoor, heidi hare grote wens komt uit, ze heeft een BIERFIETS een echte!! Ik straal bij het zien van haar gelukkige gezicht!! Wat gaat mijn vrouwke hiervan genieten.. wat een top vrienden en familie!!

Na vele foto´s en babbeltjes van ´had je dit verwacht? heb je er zin in? gaan we vertrekken... We krijgen een opdracht dat we voor het fruit moeten zorgen... gratis !!!
Dat wordt aanbellen en schooien, maar oh wat is het leuk, we nodigen meteen nog wat volk uit voor op de bruiloft haha!! 

We doen verschillende tussenstoppen voor een plas/rust en zuip moment en genieten volop.. we vinden mensen die voor ons zingen en zingen luidruchtig mee, we trappen ons zot en zwetend op de fiets en hebben pret voor tien... zichtbaar genietend komen we aan bij de BBQ { hoe fijn bedacht!!} en daar staat heidi haar familie te wachten... toppie!! Mijn familie heeft mee gefietst!!

Na nog wat rust/zuip  momenten mogen we naar binnen, de kantine is prachtig versierd, met veel liefde en aandacht!! Wat geweldig!! Mooie servetten, mooie linten en andere deco!! Jawel echt waar het was helemaal Af!!

We krijgen een allermooist cadeau van onze vrienden en familie { maar voornamelijk van Leonie, want die heeft het gemaakt} en dat is ons bruidsstukje annex bloemstukje en annex bruidstaart!! Zo geweldig, zo mooi, heb de tranen in mijn ogen!! ´had je dit verwacht? `vraagt heidi aan mij ´nee alles behalve dit!!`lieve schat!!

Tijdens het eten, wat een heerlijke bbq is, bedankt heidi iedereen uit de grond van haar hart ´lieve vrienden dit had ik nooit verwacht, dit is geweldig, ongelooflijk leuk gedaan, we zijn jullie heel dankbaar`en ik kan het alleen maar aanvullen met een dikke MERCIKES!!

De avond volgt snel met cadeautjes { boek en foto} en spelletjes en voor je het weet is het 22 u en gaan de eerste naar huis en ik volg om 00.00 en mijn vrouw om 01.00 u...

We hebben een geweldige dag gehad, op naar de trouw... nu komen de zenuwen toch wel een beetje...
Vooral als je ziet dat ik vandaag { the day after} uitvlieg tegen heidi omdat haar oudste zus een bruidstaart wil laten doen, ikke bang ben voor niet zo´n geweldige taart omdat ik het niet zelf kan beslissen en het probeer af te haken, achteraf dus te maken krijg met een confrontatie, ´waarom heb jij het toch altijd zo moeilijk met iets uit handen te geven, perfectie hoeft niet altijd!!!` oei!! Echt niet, moet dat niet? Kwaad vertrekt, ik doe haar een bericht, en ze reageert met ik hou van je, en doe kalm!!! Aj, moeilijk! Want dit moet nog en dat, en vinden de mensen de kaarten { bedank kaarten }....




wel mooi, en gaan ze het niet ´te weinig´ vinden, gaan ze het eten wel lusten { al ben ik daar redelijk van overtuigd, want vandaag tijdens het betalen van het feest, hebben we voorgeproefd door het zondag buffet te nemen en het was heerlijk!!} gaan ze zich wel vermaken? gaan ze zich niet vervelen, gaat de dj wel goed zijn { hebben we niets meer van vernomen trouwens} gaan we de kleren op tijd hebben en gaan ze ons wel ´mooi`  vinden en zo nog vele dingen... niet simpel...

Ik weet het laat het los, zeg sorry tegen de vrouw en ga door met borduren accepteer het lieve gebaar van de oudste zus...

Doe mijn best, doe mijn best...




maar ondertussen borduur ik dus...


en ben ik bijna klaar, bijna....

Zou iknhet nog halen voor het einde van de maand? Ik heb nog 4 dagen... dus ik denk het wel, zelfs met de bruiloft in het zicht!!

Ik ben deze nacht alleen, want mijn vrouwke gaat bij peettekind een nachtje logeren, wan haar mama is op vakantie en het doet wat lelijk hier boven haha!! 
Dat is lang geleden, hopelijk slaap ik een beetje, maar denkend aan de ruimte in bed en het door kunnen doen met kruisjes zetten, zal het mij wel lukken haha!!  En ondertussen heb ik mijn zegen ook gegeven voor de taart omdat ik daar mijn vrouw een plezier mee doe!!

ik ga nog wat steekjes zetten, ik wens iedereen een zeer aangename rustige nacht en droom fijn!!

lieve en warme gr imke



2 opmerkingen:

  1. Succes met al die zenuwen! Het gaat vast een schitterende dag worden, en borduren helpt zeker om rustig te worden!

    BeantwoordenVerwijderen